اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 مهر 1390 / کد مطلب: 827 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن:ملت ایران همیشه با خروش در برابر سلطه گران ایستاده اند


منبع : داورزن شناسی /امام جمعه بخش  داورزن گفت: ملت بزرگ ایران در همه جا شجاعت خود را نشان داده اند ودر برابر امپراطوریهای روس و امریکا ایستاده اند و با خروشها ، همیشه مرگ بر امریکا را فریاد خواهند زد و در برابر سلطه گران ایستاده اند.

ایشان به طرح های جان کندی رئیس جمهوری امریکا در 1339 اشاره نمود وگفت: در زمان طاغوت ایران جولانگاه آزمایشها برای طرح های امریکائیان بود و طرح کاپیتالاسین توسط امریکا در ایران اجرا گردید که در 4 آبان 1343 با اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) روبرو شد.

خطیب جمعه داورزن با اشاره به 25 ذی القعده گفت: این روز به دحوالارض مشهور است روزیکه زمین از زیر کعبه پهن شد و در این روز امام رضا(ع) در سال 200 هجری از مدینه به سمت طوس حرکت کردند.

وی گفت:یکم آبان نیز یادآور شهادت حاج مصطفی خمینی است که در سال 1356 به دست عمال رژیم به شهادت رسید که امام فرمود :من امید آینده اسلام را از دست دادم.

ایشان پیرامون حج سخن گفتند و افزودند:بحث حج از مباحث مهم سیاسی عبادی اسلام است که در قرآن وسخنان اهل بیت اشاره فراوانی به آن شده است وخداوند کعبه را نماد وحدت بشری قرار داد تا آن را پاس بدارند.

حجه الاسلام مداحی با اشاره به فلسفه های حج گفت:حج یک مسلمان باید الی ا... باشد وحج باید دارای ارزش فرهنگی،اقتصادی،سیاسی و همدلی برای جامعه  باشد.

ایشان امام شناسی را نیز یکی دیگر از فلسفه های حج دانست وبیان کرد که اگرامروز جهان اسلام تحت تعالیم قرآن واهل بیت ویک ولایت بودند بر تمام مشکلات فائق آمده بودند و 58 کشور مسلمان تاکنون در آتش نفاق دشمنان گرفتار نبودند.

ایشان ابراز داشت :امروز آل سعود دلهایشان برای ملت های مسلمان نمی لرزد و در زمان ظهور وهابیت شیعه جایگاهی در مکه نداشت ولی امروز شیعه بر بلندای بام جهان است وحرف وسخن خود را میگوید ودر برابر دشمنان اسلام تا پای جان ایستاده تا از ولایت علی بن ابی الطالب تا ظهور مهدی (عج) و ولایت فقیه دفاع خواهد نمودو شیعه را در پرتو اسلام ودین به مطلع ظهور خواهد رساند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.