اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 اسفند 1392 / کد مطلب: 8269 / نظرات: 0


سرمایه گذاری در ابعاد فرهنگی و قرآنی ماندگار خواهد بود


سرمایه گذاری در ابعاد فرهنگی و قرآنی ماندگار خواهد بود سبزوارپیام-معاون پرورشی و تندرسی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:سرمایه گذاری در ابعاد مختلف فرهنگی و قرآنی ماندگار خواهد بود.
به گزارش  سبزوارپیام، دکتر براتعلی منصوریان در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش سبزوار افزود:مناسبتهای قرآنی باید به بهترین وجه برگزار و انعکاس داده شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در سبزوار بیان کرد:تجربه اجرای این برنامه در سالهای گذشته در سبزوار نشان می دهد که این شهرستان استعداد برگزاری این مسابقات را دارد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی با حضور حدود یک هزار دانش آموز در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود ، گفت:برگزاری این مسابقات باعث ظهور و بروز چهره های جدید قرآنی خواهد شد.

وی مساعدت لازم در اجرای این مسابقات را از سوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی یاد آور شد و گفت :برگزاری مطلوب و در شان این مسابقات مد نظر است.

امام جمعه سبزوار نیز در سخنانی خوستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد و این امر بزرگ را وظیفه همگانی دانست.

حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی همچنین تمسک به قرآن را بهترین راه برای واکسینه کردن دانش آموزان از هرگونه گناه و معصیت دانست.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار نیز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی استان در سال جاری گفت:شهرستان سبزوار پتانسیل و استعداد لازم برای برگزاری این گونه مسابقات را دارد.

قاسم شعبانی اظهار کرد:همکاری ادارات و نهادها در برگزاری این مسابقات بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی سال جدید و عبور میلیون ها مسافر و زائر از این شهرستان گفت:آغاز مسافرت های نوروزی فرصتی است که استعداد ها و توانمندی های این شهرستان نشان داده شود.

وی افزود:تمام امکانات برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی و گردشگران در این شهرستان مهیا شده است.

رییس شورای آموزس و پرورش سبزوار گفت:خوشبختانه در بحث جذب خیرین آموزش و پرورش توانسته است گامهای مهمی را بردارد.

وی افزود:آموزش و پرورش نمی تواند به تنهایی ازاین توانمندی ها به خوبی استفاده کند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی برگزاری مسابقات قرآنی در سبزوار را یک فرصت مناسب برای این شهرستان دانست و افزود:دانش آموزان از نواحی هفت گانه مشهد ، تربت حیدریه ، تربت جام ، تبادکان ، چناران ، کاشمر ، نیشابور، گناباد ، ششتمد و سبزوار در این مسابقات حضور دارند.

دکتر مرتضی بینش، کسب رتبه های برتر دانش آموزان در سطح کشور را در سال جاری یاد آور شد و افزود:این نشان دهنده استعداد های بالای دانش آموزان این شهرستان در ابعاد قرآنی است .ایرنا/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.