اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 اسفند 1392 / کد مطلب: 8258 / نظرات: 0


دادستان جوین:فضای فرهنگی در کاهش جرائم بسیار چشمگیر است


سبزوارپیام-دادستان شهرستان جوین در ادامه حضور خود در بین دانش آموزان مدارس سطح شهرستان جوین روز گذشته (دوشنبه)در جمع دانش اموزان دبیرستان حضرت ابوالفضل (ع)روستای رازی حضور یافت.
به گزارش سبزوارپیام، سید هادی سبحانی که به همراه معاون پرورشی آموزش و پرورش و مسوول حراست این اداره در جمع دانش آموزان این دبیرستان حضور یافته بود با اشاره به این که نقش مدارس و فضای فرهنگی در کاهش جرائم بسیار چشمگیر است اظهار داشت :همکاری و تعامل دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش و دادگستری در خصوص برگزاری نشست هایی از این دست می تواند منشا اثرات مثبتی در سطح جامعه بویژه قشر جوان شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با پرداختن به مقوله جرم در جامعه و تشریح عناصر تشکیل دهنده جرم گفت :عناصر مادی ، قانونی و معنوی مهمترین عنصرهای تشکیل دهنده جرم هستند که در قانون برای هر یک از آنها تعاریف خاصی وجود دارد.
سبحانی در ادامه با بیان مصادیقی از جنایات عمدی و غیرعمدی و همچنین برشمردن برخی اعمال مجرمانه از دیدگاه قانون ، توصیه های لازم در خصوص پیشگیری از مشکلات و معضلات اجتماعی برای جوانان ارائه کرد. گفتنی است دادستان جوین تا کنون برای برگزاری اینگونه جلسات در اغلب دبیرستان های سطح شهرستان حاضر شده است.و محافل ذانش آموزی یک ظرفیت بسیاری خوبی برای فرهنگ سازی  است و بایستی بقیه مدیران همچون شهرداری و دیگران در اینگونه محافل حضوریابند تا از این ظرفبت فرهنگی استفاده کنند.نسیم جوین/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.