اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1392 / کد مطلب: 8254 / نظرات: 0


خانواده‌ها نسبت به چهارشنبه پایان سال دقت بیشتری به خرج دهند


خانواده‌ها نسبت به چهارشنبه پایان سال دقت بیشتری به خرج دهند سبزوارپیام-فرمانده انتظامی سبزوار از خانواده‌ها خواست تا نسبت به حوادث چهارشنبه پایان سال و حوادث آن دقت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش سبزوارپیام، قنبرعلی آزادواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه متأسفانه همزمان با نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال شاهد بروز حوادث زیادی از جمله سوختگی‌های شدید و...هستیم اظهار داشت:آمارها نشان می‌دهد که بیشترین قربانیان این مراسم کودکان و نوجوانان هستند که به دلیل استفاده از مواد محترقه دچار آسیب شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مواد محترقه توسط برخی افراد سودجو وارد می‌شود و در اختیار کودکان ما قرار می‌گیرد گفت:این افراد با در اختیار گذاشتن این مواد در بین کودکان و نوجوانان آنان را به سوی خطرات هدایت می‌کنند و قانون نسبت به برخود با این افراد از هیچگونه اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
این فرمانده ارشد انتظامی در هشداری به برهم زنندگان نظم و امنیت نیز گفت:در ماده 618 قانون مجازات اسلامی نسبت به برخورد با کسانی که موجب برهم‌زدن نظم، آسایش و آرامش عمومی می‌شوند به صراحت سخن گفته شد و آنان را به حبس از 3 ماه تا یک‌سال و 74 ضربه شلاق نیز محکوم می‌کند.
وی اضافه کرد:افرادی که این مواد را نیز حمل می‌کنند و در اختیار دیگران قرار می‌دهند باید بدانند که هرگونه قاچاق، خرید و فروش و...مواد منفجره و محترقه غیر مجاز بوده و جرم محسوب می‌شود.
آزادواری از خانواده‌ها خواست تا نسبت به هشدارهای اعلام شده از سوی مسئولین و دستگاه‌های اجرایی دقت بیشتری داشته باشند و اضافه کرد:از خانواده‌ها این انتظار و خواهش را داریم تا نسبت به هرگونه مزاحمت و موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را با تلفن‌های 110، 2228030 و 2227662 مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان سبزوار در میان بگذارند./
2



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.