اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1392 / کد مطلب: 8250 / نظرات: 0


احداث نمایشگاه‌ بهاره در ترمینال سبزوار غیراصولی است


احداث نمایشگاه‌ بهاره در ترمینال سبزوار غیراصولی است سبزوارپیام-مسئول پایانه و حمل‌ونقل سبزوار، احداث نمایشگاه بهاره در ترمینال سبزوار را حرکتی غیراصولی و غیرکارشناسانه دانست.
ه گزارش سبزوارپیام، محمود منتجمی ظهر امروز در نشست مدیریت بحران این شهرستان، اظهار داشت:پایانه مسافربری شهرستان سبزوار فقط برای تردد اتوبوس‌ها و امور حمل‌ونقل ساخته شده و نباید برای این کار مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفته است.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولین متولی این کار، تصریح کرد:این نمایشگاه در حاشیه پر ترددترین مسیر‌های شهری و در محلی واقع شده که باندهای سرعت در این مکان است و تردد ماشین‌های سنگین از آنجا صورت می‌گیرد و اگر اتفاقی در این نمایشگاه رخ دهد ممکن است منجر به یک بحران شود.

منتجمی با اشاره به نصب به 3 دوربین نظارت جاده‌ای، عنوان کرد:وسیله این دوربین‌ها تعداد ترددها ،سبقت‌های مجاز و غیر مجاز، سرعت و خودروهایی که در مسیر تردد می‌کنند؛ سنجیده می‌شود.

وی از فعالیت 3 مجتمع خدماتی رفاهی فعال در محورهای مواصلاتی شهرستان نیز خبر داد و یادآور شد:این مجتمع‌ها در بالابردن ضریب ایمنی رانندگان در جاده و امنیت آنان، خدمات‌دهی مطلوب و...مؤثر خواهند بود.
 
مسئول پایانه و حمل‌ونقل سبزوار در پایان از آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در آستانه ایام نوروز خبر داد.فارس/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.