اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1392 / کد مطلب: 8248 / نظرات: 0


بسیج دستگاه‌های اجرایی سبزوار در آستانه عید نوروز


بسیج دستگاه‌های اجرایی سبزوار در آستانه عید نوروز سبزوارپیام-معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار از بسیج دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در آستانه نوروز خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام، محمد کلاته ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران سبزوار با بیان اینکه شهرستان سبزوار در شاهراه استراتژیک استان واقع شده و سالانه بیش از 15 میلیون مسافر از آن عبور می‌کنند، اظهار داشت:دستگاه‌های اجرایی شهرستان هرچه سریعتر کمبودها و نواقص خود را برطرف کنند و تا در آستانه نوروز بتوانیم بهترین خدمات را به زائران حضرت رضا ارائه کنیم.

وی افزود:متأسفانه در برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار نقاط حادثه‌خیر خطرناکی وجود دارد که مسئولین امر باید این محل‌ها را هرچه سریعتر اصلاح کرده و نیرو و امکانات کافی را نیز در این محل‌ها برای جلوگیری از حوادث مستقر کنند.

کلاته با انتقاد از شهرداری سبزوار در ساخت سالن مدیریت بحران این شهرستان تاکید کرد این مجموعه متعلق به سازمان مدیریت بحران است و شهرداری حق نداشته تغییراتی را در آن صورت دهد و هرکاری در آن باید با نظارت فرمانداری صورت گیرد.

مدیر بحران شهرستان سبزوار با بیان اینکه باید زیرساخت‌های خاص مدیریت بحران در شهرستان فراهم شود تاکید کرد:خوشبختانه شهرستان سبزوار باوجود داشتن حداقل امکانات در میزبانی از زائران حضرت رضا (ع)و حضور به موقع در مواقع بحران توانسته است رتبه خوبی را در سطح استان کسب کند.

وی یادآور شد:شهرستان سبزوار در سطح استان خراسان رضوی ثابت کرد که از ظرفیت‌های خوبی در مدیریت بحران برخوردار است و توانسته است با استفاده از همین ظریفیت‌ها و نیروهای امداد بحران‌ها را بدون حضور نیروهای استانی مدیریت کند، اما با وجود این ما بازهم نیازمند نگاه ویژه مسئولین استان هستیم.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار در پایان اضافه کرد:ما از مسئولین این خواهش را داریم تا سبزوار را با شهرستان‌هایی که میزان تردد آنها کمتر است مقایسه نکنند و حجم امکانات بیشتری را به این شهرستان اختصاص دهند.فارس/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.