اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 اسفند 1392 / کد مطلب: 8242 / نظرات: 0


توسعه گردشگری نیازمند توسعه بخش های زیرساختی است


توسعه گردشگری نیازمند توسعه بخش های زیرساختی است سبزوارپیام-رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت  توسعه صنعت گردشگری نیازمند توسعه همه جانبه بخش های زیرساختی جامعه است.
یه گزارش سبزوارپیام، مهدی جهانگیری روز یکشنبه در آیین افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نارنجستان -رستو در زعفرانیه سبزوار افزود  توسعه صنعت گردشگری همکاری و تلاش همه جانبه مسوولان را می طلبد.

وی با بیان اینکه گردشگری فرابخشی است و نمی شود مسوولیت این بخش را به فرد یا شخص خاصی داد، اظهار داشت  همه وزارتخانه ها در امر گردشگری درگیر و مسوول هستند.

وی توسعه گردشگری را به معنای توسعه همه جانبه یک جامعه عنوان کرد و گفت توسعه گردشگری به معنای توسعه زیرساخت های درمان، حمل و نقل، جاده و امثال آن است.

جهانگیری با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی همه بخش ها از صنعت گردشگری اظهار داشت  بایستی این تغییر نگاه در بدنه دولت و سیستم بانکی نسبت به توسعه گردشگری و حمایت از آن بوجود آید.

وی با اشاره به آمادگی بانک گردشگری به عنوان یک بانک خصوصی با کادری تخصصی برای پرداخت تسهیلات بویژه برای حوزه گردشگری گفت این بانک تسهیلاتی را به فعالان حوزه گردشگری پرداخت می کند تا بتوانند هر چه سریعتر پروژه های خود را به سرانجام برسانند.

رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری کشور همچنین با اشاره به ضرورت احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی افزود این مجتمع ها بویژه در محورهای پرتردد موجب ایمنی و امنیت مسافران و زائران است.

جهانگیری با تاکید بر بهبود کیفیت ارائه خدمات در این مجتمع ها اظهار داشت خدماتی که این مجتمع ها ارائه می دهند بایستی اطمینان و اعتماد را در مسافران بوجود آورد.

وی با اشاره به کمبود مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در کشور گفت  بایستی حداقل دو هزار مجتمع در کشور افتتاح و بهره برداری شود که هم اکنون طبق آمار یک هزار و 369 مجتمع داریم.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار هم در این مراسم گفت احداث مجتمع های خدماتی رفاهی برای ایمنی و آسایش زائران و مسافران یک ضرورت است.

قاسم شعبانی با قدردانی از حرکت انجام شده در احداث این مجتمع افزود این محور به عنوان یکی از محورهای پر تردد است که سالیانه 15 میلیون مسافر و زائر از آن عبور می کنند.

وی ادامه داد خدمات دهی به زائران حضرت ثامن الحجج (ع )توفیقی است که به ما داده شده و بایستی در پذیرایی از این زائران بکوشیم.ایرنا/2






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.