اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 اسفند 1392 / کد مطلب: 8240 / نظرات: 0


جایگاه سوخت پارس زیگورات سبزوار افتتاح شد


جایگاه سوخت پارس زیگورات سبزوار افتتاح شد سبزوارپیام-رئیس شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی سبزوار از افتتاح جایگاه سوخت پارس زیگورات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام، عیسی افتخار بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این جایگاه با بیان اینکه عملیات اجرایی این جایگاه از بهمن ماه سال 90 آغاز شده است، اظهار داشت عملیات ساختمانی این مجموعه طی مدت 24 ماه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

وی گفت این جایگاه در فاصله 35 کیلومتری سبزوار و در اتوبان سبزوار به مشهد قرار گرفته است.

افتخار با بیان اینکه با بهره‌برداری از این جایگاه 10 نفر به صورت مستقیم مشغول به‌ کار شده‌اند، ادامه داد این جایگاه دارای 6 دستگاه تلمبه با چهار نازل توزیع بنزین، بنزین سوپر و یورو 4 است که مجموعاً 24 نازل را شامل می‌شود و در حال حاضر 18 نازل مشغول به توزیع بنزین و بنزین سوپر است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه دارای چهار دستگاه تلمبه با چهار نازل نفت گاز است که مجموعاً 16 نازل می‌شود، یادآور شد این جایگاه در مساحت یک هزار و 400 متر مربع ساخته شده و دارای ساختمان اداری به مساحت 100 متر مربع شامل اتاق سامانه هوشمند، اتاق رئیس جایگاه و اتاق کارگران جایگاه نیز است.

وی با بیان اینکه این جایگاه از مجهزترین جایگا‌ه‌ها در سطح استان خراسان رضوی است، گفت این مجموعه دارای 6 دستگاه مخزن هر کدام به ظرفیت 48 هزار لیتر برای ذخیره‌سازی بنزین، بنزین سوپر، یورو 4 و نفت‌گاز است و مجموعاً قابلیت ذخیره‌سازی 290 هزار لیتر را داراست.
وی از افتتاح جایگاه سوخت‌گیری آفتاب شرق در محور سبزوار به شاهرود در هفته جاری نیز خبر داد.فارس/ 2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.