اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 30 مهر 1390 / کد مطلب: 824 / نظرات: 0


بخشدار داورزن بر کمی و کیفی کردن جلسات شورای بهداشت این بخش تاکید کرد


 منبع :اخبار داورزن /بخشدار داورزن ضمن تایید تاخیر در برگزاری جلسات شورای بهداشت تکررات مصوبات قبل در این جلسات را لازم و ضروری عنوان کرد.

عباس شم آبادی در گفتگو با خبر نگار ما در واکنش به خبر مندرج دراین وبلاگ با عنوان شورای بهداشت داورزن تکرار مکررات تصریح کرد : تکرار هر گونه از مصوبات اهمیت و پیگیری آن را نشان می دهد.

وی با اشاره به  مصوبات انجام شده در شورای بهداشت منطقه ادامه داد: هرچند برخی از مصوبات جلسه در جلسات گذشته نیز تکرار شده است ولی اولا  این موضوعات در هرجلسه ای   به روستایی خاص  مرتبط بوده و در ثانی در برخی موارد نیز به صورت ترتیبی به رفع مشکلات   اقدام نموده ایم .

وی با اشاره به مشکلات موجود در مجتمع رفاهی امام رضا گفت : خوشبختانه برخی مشکلات موجود در این مجتمع از جمله آب شرب آشامیدنی آن مرتفع شده است .

وی همچنین به غیر بهداشتی بودن کارگاههای فلفل کوبی روستای بیزه اشاره و تصریح کرد : در عدم تعطیلی این مراکز اولا به رعایت حداقل بهداشت توصیه شده و در ثانی تعطیلی این مراکز به اشتغال بخش لطمه خواهد زد.

بخشدار داورزن سیستم آبرسانی به برخی از روستاها را قدیمی عنوان کرد و گفت : متاسفانه عمر زیاد شبکه ترکیدگی لوله ها را به همراه داشته که به تبع آن احتمال آلودگی آب شرب وجود دارد.

وی یکی از مشکلات موجود در از بین بردن و اتلاف سگهای ولگرد را هماهنگی با ادارات و نهادهای مختلف عنوان کرد و گفت :  متاسفانه تعداد این سگها در روستاهای بخش زیاد بوده و ناچارا برای معدوم کردن آنها به هماهنگی های قبلی  نیاز است .

وی در خاتمه با اشاره به اعتراض شدید به مرکز بهداشتی و درمانی بخش برای تاخیر در برگزاری جلسات این شورا ادامه داد: خوشبختانه مصوبات این شورا با شدت پیگیری شده و بر با پشتوانه کافی مصوبات آن لازم الاجرا خواهد بود .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.