اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 اسفند 1392 / کد مطلب: 8223 / نظرات: 0


اکران فیلم‌های جشنواره حسنات در سبزوار


اکران فیلم‌های جشنواره حسنات در سبزوار سبزوارپیام-کارشناس سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از اکران فیلم‌های جشنواره حسنات در سبزوار خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام،محسن توکل امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در اصفهان برگزار شده بود که 80 فیلم برگزیده این جشنواره برای اکران به سبزوار ارسال شده است.
وی ادامه داد:پس از بررسی صورت گرفته 15 فیلم به عنوان شاخص برای اکران برگزیده شده است.
کارشناس سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت:این فیلم‌ها با موضوعات نیکوکاری و احسان تولید شده و سازندگان آن سعی کرده‌اند تا این حرکت زیبا را با زبان هنرمندانه به مردم نشان دهند.
وی اضافه کرد:اکران فیلم‌های جشنواره حسنات به مدت سه شب صورت می‌گیرد که در هر شب 4 فیلم کوتاه با زمان‌های 5 دقیقه تا 30 دقیقه به روی پرده می‌رود.
توکل افزود:در این جشنواره سعی شده تا آنچه که با زبان تریبونی به مردم گفته می‌شود و به صورت شعار درمی‌آید به صورت هنری و با زبانی سرشار از احساس به مردم گفته شود تا آنها عمق آن را درک کرده و در آن شریک شوند.
وی ادامه داد:برگزاری این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و انجمن سینمای جوان در سبزوار صورت گرفته است.فارس/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.