اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8210 / نظرات: 0


پنج گروه نوروزی در محورهای سبزوار آماده باش هستند


پنج گروه نوروزی در محورهای سبزوار آماده باش هستند سبزوارپیام -معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت :پنج اکیپ نوروزی در محورهای این شهرستان آماده خدمات رسانی به زائران و مسافران است.
به گزارش سبزوارپیام، مهندس فرشاد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :در ادامه استقرار اکیپ های راهداری زمستانی ، از روز 25 اسفندماه تا 20 فروردین نیز 93 اکیپ های نوروزی در محورهای شهرستان مستقر و آماده باش هستند.
وی اظهار داشت :این اکیپ ها در محور های سبزوار - اسفراین (در محل گردنه بید و برغمد )، سبزوار به نیشابور ( زعفرانیه )، سبزوار به بردسکن (شهرسوخته و البلاغ ) و یک اکیپ هم در محل اداره راهدارخانه مرکزی مستقر می شوند.
وی گفت : 56 نفر در این اکیپ ها حضور داشته و به صورت شبانه روزی در این ایام خدمات رسانی می کنند.
وی به آمادگی ایجاد شده در سطح محورهای شهرستان اشاره کرد و گفت  55 کیلومتر باند شمالی و جنوبی محور سبزوار به نیشابور ، 95 کیلومتر محور بردسکن ، 35 کیلومتر محور اسفراین و 30 کیلومتر محور سبزوار به سلطان آباد خوشاب خط کشی می شود.
وی ادامه داد :مرمت علائم و شناسایی نقاط پرحادثه با استفاده از نصب علائم فسفری نیز تا 25 اسفندماه انجام می شود.
وی همچنین گفت :برای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات شیارهای عرضی لغزاننده در محل تقاطع ها و دوربرگردان های سبزوار به نیشابور ،کمربندی سبزوار و محور سبزوار به شاهرود هم انجام می شود.

معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود : در محور سبزوار به نیشابور هم 20 کیلومتر عملیات درزگیری و اجرای لایه حفاظتی آسفالت انجام می شود.
مهندس سلطانی همچنین به روکش آسفالت محور نیشابور به سبزوار هم اشاره کرد و گفت :پنج کیلومتر باقی مانده این محور با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون تومان از اول اسفندماه توسط پیمانکار آغاز شده است ./2






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.