اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8209 / نظرات: 0


هشت تیم بازرسی ثابت و گشت ویژه در سبزوار عملکرد بازار را رصد می کنند


هشت تیم بازرسی ثابت و گشت ویژه در سبزوار عملکرد بازار را رصد می کنند سبزوارپیام-رییس اتاق اصناف سبزوار گفت :در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز، شش تیم بازرسی ثابت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر عملکرد واحدهای صنفی این شهرستان را کنترل و نظارت می کنند.
به گزارش سبزوارپیام ، مجید غایبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در این ایام، افزود:علاوه بر این شش تیم ثابت دو تیم هم به صورت گشت ویژه عملکرد واحدها را تحت نظر دارند.

وی از نظارت ویژه بر جایگاه های سوخت ، اماکن اقامتی و خدماتی ، پیش فروش بلیت و .. در قالب گشت های مشترک با ادارات ذیربط خبر داد.
غایبی افزود:همچنین بازرسی های این اداره از واحدهای صنفی و عمده فروشان با حضور بازرسان برای اعمال مقررات و پیشگیری از تخلفات در آستانه عید نوروز تشدید می شود.

رییس اتاق اصناف سبزوار ادامه داد تعیین کشیک برای واحدهای نانوایی و نیز صنوف خدمات فنی به منظور ارایه خدمات در ایام نوروز و تشدید بازرسی ها در محور های ورودی و خروجی شهرستان از دیگر تمهیدات برای رفاه حال مسافران و زائران است.

غایبی همچنین به برپایی دو نمایشگاه بهاره عرضه کننده مایحتاج اصلی مردم در ایام نوروز درسبزوار اشاره کرد و گفت :یکی از این نمایشگاه ها در پایانه مسافربری و دیگری در سالن میلاد اتحادیه تعاون روستایی سبزوار از 15 اسفند به بعد برگزار می شود.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده اتاق اصناف سبزوار گفت :این شهرستان دارای حدود 10 هزار واحد صنفی فعال و 42 اتحادیه صنفی است./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.