اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8205 / نظرات: 0


136 پایگاه در سبزوار کمک های مردمی را جمع آوری می کنند


136 پایگاه در سبزوار کمک های مردمی را جمع آوری می کنند سبزوار پیام -مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)سبزوار از استقرار 136 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به محرومان همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوار پیام، سید حسین کرابی  روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :این پایگاهها توسط آموزش و پرورش ،کمیته امداد ،ناحیه مقاومت بسیج سپاه و سه پایگاه هم در میعادگاه نمازجمعه این شهرستان کار جمع آوری کمک های مردم را بر عهده دارند.

وی اظهار داشت :جشن نیکوکاری امسال در سه روز یک روز ویژه آموزشگاه ها و مدارس ، یک روز پایگاه های سطح شهر و روز سوم در میعادگاه های نمازجمعه شهرستان سبزوار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 85 پایگاه از این 136 پایگاه امروز همزمان با نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس سبزوار استقرار می یابد ،اظهار داشت :همه کمک های جمع آوری شده از طریق این پایگاه ها در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)سبزوار اظهار داشت :ما به عنوان خادم محرومان و واسطه بین مردم و این خانواده ها تلاش می کنیم کمک های مردم در قالب جشن نیکوکاری را در کوتاهترین زمان به کودکان نیازمند و ایتام برسانیم.

وی افزود :توزیع کمک های جمع آوری شده از شنبه آینده آغاز و در مدت یک هفته به دست نیازمندان می رسد.

مدیر کمیته امداد سبزوار با بیان اینکه این شهرستان در جشن نیکوکاری و جمع آوری کمک ها سال گذشته رتبه اول استانی را کسب کرد، افزود :مردم خیر این شهرستان سال گذشته سه میلیارد و 750 میلیون ریال به نیازمندان در قالب جشن نیکوکاری یاری رساندند.
کرابی خواستار مشارکت فعال مردم و سازمان ها و ارگان ها برای کمک به محرومان شد و گفت:محرومیت زدایی همکاری و عزم ملی را می طلبد./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.