اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8204 / نظرات: 0


اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌های تصمیم‌ساز سد راه توسعه سبزوار است


اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌های تصمیم‌ساز سد راه توسعه سبزوار است سبزوار پیام -رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت سبزوار اقدامات جزیره‌ای برخی دستگاه‌های تصمیم‌ساز در این شهر را سدی بر سر راه توسعه آن عنوان کرد.
به گزارش سبزوار پیام، حسن محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت و معدن است، اظهار داشت:توسعه شهرک‌های صنعتی و احداث شهرک صنعتی شماره 2 در سبزوار یک اقدام مؤثر در پیشرفت صنعت در این شهرستان است
وی ادامه داد:شهرستان سبزوار از دیرباز تاکنون به عنوان یک شهر بازرگانی شناخته می‌شده و دارای صنعت، کشاورزی و اقتصاد پررونقی بوده است.
این مسئول یادآور شد:امروز ما درحوزه صنعت نیازمند یک جهش بزرگ و مهم هستیم و امیدواریم با کمک فعالان عرصه صنعت بتوانیم ضمن کمک به توسعه تولیدات ملی، در کنار تجارت توسعه صنعتی را نیز در سبزوار افزایش دهیم.
وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان در حوزه جذب سرمایه در شهرستان نیز گفت:در طرح آمایش سرزمینی که در کشور صورت گرفت خروجی‌های خوبی نصیب سبزوار شد اما مدیرت ضعیف در جذب پروژه‌های صنعتی و سرمایه باعث شد تا پروژه‌هایی با سرمایه‌گذاری‌های عالی به سبزوار نرسد.
رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به کمک‌های صندوق توسعه ملی در مدت اخیر گفت:کمک‌های خوبی توسط این صندوق به صنعتگران سبزواری شده که طی آن پیشرفت 45 درصدی یراق‌آلات را داشتیم همچنین طرح بسته‌بندی محصولات کشاورزی که با کمک صندوق توسعه کشاورزی صورت گرفت، منجر به این نتیجه شد تا محصولات کشاورزی سبزوار در خود شهر بسته‌بندی شود.
وی خواستار احداث یک نمایشگاه تخصصی و دائمی صنعتی در این شهرستان شد و گفت:وجود این مجموعه در سبزوار بسیار ضروری است و در جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم و مؤثر است./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.