اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8203 / نظرات: 0


جشنواره دانش آموزی آداب و مهارتهای زندگی در سبزوار برگزار شد


جشنواره دانش آموزی آداب و مهارتهای زندگی در سبزوار برگزار شد سبزوار پیام -جشنواره دانش آموزی آداب و مهارتهای زندگی روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش سبزوار پیام، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در مراسم افتتاحیه این جشنواره ،آموزش آداب و مهارتهای زندگی را فرصت دادن به دانش آموزان برای زندگی بهتر در آینده دانست.
دکتر مرتضی بینش گفت : کارهاری به ظاهر ابتدایی و متداول توسط دانش آموزان، آنان را با زندگی آینده آشنا خواهد کرد.
وی یکی از راههای مقابله با استرس ها و اضطراب ها را دانستن فنون ارتباطی و مهارتهای زندگی دانست و اظهار کرد: برپایی این گونه جشنواره ها قدرت دانش آموزان را در مقابله با استرس ها و فشارها زیاد خواهد کرد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار همچنین گفت: این گونه رفتارها دانش آموزان را برای آینده آماده خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در دنیای کنونی و عصر صنعت ترس از بلایای طبیعی جای خود را به استرس ها و فشارها داده ، افزود : باید با آموزش مهارتهای چگونه خوب زیستن ، دانش آموزان را به نشاط در زندگی ترغیب کرد.
جشنواره دانش آموزی آداب و مهارتهای زندگی با حضور مدیران و مربیان مدارس در محل سالن مجتمع فرهنگی آموزشی فرهنگیان سبزوار برگزار شده است .
در این جشنواره مهارتهای صله رحم ، مشارکت ، وفای به عهد ، حجاب و عفاف ، یاد خدا ، صبر و کارگروهی آموزش داده می شود.
همچنین در این جشنواره دانش آموزان در سه بخش کاردستی ( دانش آموزان اول ، دوم و سوم با تعداد 159 اثر ) ، نشریه دیواری (برای دانش آموزان سوم و چهارم با تعداد 123 اثر ) و عکس و فیلم کوتاه برای دانش آموزان پنجم و ششم مقطع ابتدایی با تعداد 50 اثر شرکت کرده اند.
این جشنواره از امروز به مدت سه روز در سبزوار ادامه دارد./2

 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.