اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 13 اسفند 1392 / کد مطلب: 8183 / نظرات: 0


400سبدکالا بین مددجویان بهزیستی جغتای درحال توزیع است


سبزوار پیام ـ رییس اداره بهزیستی جغتای گفت : در آستانه ایام نوروز 400 سبد کالا و 100 بسته پوشاک و کفش به ارزش 290 میلیون ریال بین مددجویان تحت پوشش این اداره در حال توزیع است .
 
به گزارش سبزوار پيام ،اعظم افضلی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : توزیع این سبد های کالا و پوشاک از روز دهم اسفندماه بین مددجویان بهزیستی جغتای آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با اشاره به تامین این اقلام از محل مشارکت های مردمی اظهار داشت: سبدهای کالا و بسته های پوشاک مزبور براساس اولویت و نیازمندی مددجویان به آنان اختصاص می یابد.

وی ارزش ریالی هر سبد کالا را 600 هزار ریال و به قیمت مصوب شامل برنج ،گوشت ،روغن ، ماکارونی و هر بسته پوشاک شامل لباس و کفش به ارزش ریالی 500 هزار ریال عنوان کرد.

وی اظهار داشت : سبدهای کالا بین 400 خانوار و بسته های پوشاک هم بین 100 خانوار از مددجویان بهزیستی شهرستان جغتای توزیع می شود .

رییس اداره بهزیستی جغتای با بیان اینکه یک هزار خانواده تحت پوشش این اداره هستند،گفت : 900 نفر از آنها با انواع معلولیت ها و چند معلولیتی روبرو هستند و 100 نفر نیز سرپرست خانواده می باشند.

افضلی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان افزود : اشتغال و مسکن از مهمترین مشکلات مددجویان این اداره و اولویت برنامه های اداره بهزیستی جغتای را تشکیل می دهد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.