اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1392 / کد مطلب: 8180 / نظرات: 0


استقرار 2 ایستگاه سلامت در سبزوار


استقرار 2 ایستگاه سلامت در سبزوار  مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سبزوار از استقرار 2 ایستگاه سلامت توسط هسته علمی پرستاری این پایگاه خبر داد
مجتبی عباس‌آبادی امروز در گفت‌وگو باخبرنگاران سبزواری گفت: این ایستگاه‌ها به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در یکی از پارک‌های سطح شهر مستقر شده است.
وی اضافه کرد: در این پایگاه‌های سلامت روزانه و در هر شیفت کاری بیش از 8 دانشجوی رشته پرستاری از بانوان و آقایان حضور دارند.
این مسئول ادامه داد: در این پایگاه‌ها خدماتی از جمله تست فشار خون، میزان قند خون، تعیین گروه خونی هر فرد، قد، وزن و تست BMI (توده عضلانی) افراد نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.
عباس‌آبادی با بیان اینکه تلاش زیادی برای استقرار این ایستگاه سلامت صورت گرفته است، تصریح کرد: استقبال خوبی توسط مردم از این ایستگاه‌ها صورت گرفته است و روزانه به بیش از یک‌هزار تا یک‌هزار و 500 نفر خدمات ارائه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه این ایستگاه‌ها به همت هسته علمی پرستاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار ایجاد شده است، گفت: این ایستگاه‌ها به مدت یک هفته در محل پارک باغ ملی سبزوار استقرار خواهد داشت./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.