اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1392 / کد مطلب: 8179 / نظرات: 0


خطرات چهارشنبه آخر سال را جدی بگیریم


معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نمایش فیلم و پویا نمایی عامل بازدارندگی در خطرات چهارشنبه آخر سال خواهد شد.

دکتر میر موسوی در دیدار معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار با بیان این مطلب افزود: خطرات چهارشنبه آخر سال باید به نوجوانان و جوانان و والدین آنان گوشزد شود وآن را جدی بگیریم

وی با اشاره به برخی برنامه های بهداشت و درمان ادامه داد: برخی برنامه ها ارتباط مستیم با گروههای هدف  یعنی دانش اموزان دارد.

این مسئول شیوع برخی بیماریها از جمله سرطان سینه و بیماریهای قلبی عروقی در دانش آموزان تصریح کرد: باید با نگاه ویژه ای به این مسائل خطرات آن را برای دانش اموزان تشریح کرد.

وی با تاکید بر این موضوع که حادثه دیدگان چهار شنبه آخر سال در سال گذشته اغلب دانش اموزان بودند ادامه داد: حضور کارشناسان نیروی انتظامی ، آتش نشانی و مراکز بهداشتی درمانی در مدارس و ارائه خطرات این گونه بازیها می تواند عامل بازدارنده ای باشد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی پیشگیری را بهتر از درمان دانست و گفت: هرچقدر نهادهای آتش نشانی بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در موضوع سرمایه گذاری نمایند قطعا بهبودی جامعه را شاهد خواهند بود

دکتر مرتضی بینش در ادامه همکاری لازم بین آموزش و پرورش و بهداشت و درمان را مهم دانست و گفت:  وجود هماهنگی های لازم برای ارتقا سلامت دانش آموزان مستلزم ایجاد تفاهم نامه هایی خواهد بود.

این مسئول آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای ارتقا سلامت دانش اموزان اعلام کرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.