اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1392 / کد مطلب: 8164 / نظرات: 0

فرماندار جوين :


امکانات جوین برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی بسیج شده است


امکانات جوین برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی بسیج شده است  فرماندار جوین گفت: تمام امکانات این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی بسیج شده است.
 
به گزارش "سبزوار پيام "ابراهیم جدی کار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان افزود: برای افزایش کمی و کیفی خدمات به مسافران نوروزی 12 کمیته در این ستاد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با هماهنگی و همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی، تدابیر لازم برای خدمات دهی مطلوب به زائران و مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه سه آموزشگاه در مرکز شهرستان تجهیز و برای اسکان مسافران اختصاص یافته است اظهار داشت: در مراکز بخش های این شهرستان نیز پیش بینی های لازم برای اسکان و ارائه خدمات به مسافران انجام شده است.

جدی کار با اشاره به قرار گرفتن جوین در مسیر ارتباطی استان های خراسان شمالی و رضوی و مسیر عبور مسافران به مناطق شمالی کشور گفت: ظرفیت تردد مسافران در این محور بسیار است و تلاش مجموعه مسئولین شهرستان نیز خدمات رسانی شایسته به انبوه مسافران و زائران می باشد.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی در ایام نوروز خبر داد و افزود: با توجه به سابقه دیرینه برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهر و روستاهای جوین، از هفتم تا سیزدهم فروردین گود کشتی هر روز در یکی از روستاهای این شهرستان فعال خواهد بود.

فرماندار جوین به آثار، ابنیه و محوطه های باستانی متعدد و متنوع در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از جمله آثار تاریخی این شهرستان شهر تاریخی آق قلعه است که با حدود 50 هکتار عرصه و مسجد تاریخی در غرب شهر نقاب (مرکز شهرستان) واقع شده است.

جدی کار افزود: از دیگر بناهای تاریخی شهرستان جوین، بنای مقبره امامزاده قاسم (ع) روستای سیرغان در پنج کیلومتری شهر نقاب، بقعه تاریخی امامزاده هفت معصوم کروژده، بقعه و آرامگاه سعدالدین حمویه جوینی و آرامگاه خواجه نجم الدین کبری است.

وی به مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان اشاره کرد و گفت: آبشار بید، سد یام، مجموعه گردشگری روستای بیدخور از جمله این مناطق است.

وی اظهار داشت: در نظر داریم با تلاش مسوولان زمینه ماندگاری بیشتر زائران و مسافران را در این شهرستان فراهم کنیم تا این عزیزان با خاطره خوش شهرستان جوین را ترک کنند./5






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.