اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1392 / کد مطلب: 8157 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن :بسیجیان و پاسداران غیور، حافظ دین و مذهب هستند



 امام جمعه شهرستان داورزن با تقدیر از شرکت بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس گفت: بسیجیان و پاسداران غیور، حافظ دین و مذهب در تمام حالات هستند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از  ایرنا ، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن اظهار داشت : بسیجیان همچون گذشته آمادگی خود را حفظ کنند و همیشه پشت سر رهبری در برابر دشمنان خارجی و منافقان داخلی کار خود را ادامه دهند.

وی با اشاره به سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و روز احسان و نیکوکاری، گفت: سابقه کمیته امداد امام (ره) به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و سال 42 بر می گردد.

وی بیان کرد: در آن موقع جمعی از مومنین و پیروان امام راحل(ره) از طرف ایشان ماموریت یافتند به خانواده زندانیان ، نیازمندان و مبارزان رسیدگی کنند و این رسیدگی ها تا پیروزی انقلاب ادامه یافت.

امام جمعه داورزن گفت: نیروهای کمیته امداد تلاش فراوانی داشته و دایره فعالیت این نهاد طبق آیه قرآن کریم قابل بررسی است.

وی در مورد روز درختکاری افزود : درختکاری و زراعتکاری در اسلام خیلی مقدس بوده و آب دادن به درخت مثل آب دادن به انسان تشنه است.

وی با بیان اینکه شهرداری داورزن باید فضای مرکز شهرستان را متحول کند ، اظهار کرد: مسوولان شهرداری شور و نشاط به شهر ببخشند و بلوارها را تزیین کنند.

وی همچنین به سالروز حمله گارد بنی صدر به مردم مسلمان هم اشاره کرد و گفت : 14 اسفند سر فصل جدیدی از تلاش ضد انقلاب داخلی در اول انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران بود که بمناسبت سالروز درگذشت دکتر مصدق برگزار شد و بنی صدر به بزرگان انقلاب اهانت کرد.

حجت الاسلام مداحی در مورد فتنه گران سال 88 و مناسبت های این هفته هم مطالبی بیان کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.