اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1392 / کد مطلب: 8156 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:حلقه های صالحین مقدمه ای برای کارهای ثاثیرگذار در جهاد فرهنگی است


 امام جمعه خوشاب گفت : حلقه های صالحین به عنوان یکی از کارهای فرهنگی موثر، مقدمه ای برای کارهای بزرگ و ثاثیرگذار بسیج در جهاد فرهنگی و سازندگی است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : طرح شجره طیبه صالحین از جمله جلوه های خاستگاه انقلاب اسلامی و یکی از راههای اصلی مقابله با جنگ نرم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دشمن به شمار می رود.

وی اظهار داشت : حضور بسیجیان در حلقه های صالحین با بحث، مطالعه، هم اندیشی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی همراه است .

حجت الاسلام صاحبی حلقه های صالحین را تاثیرگذار در مقابله با تهاجم دشمنان عنوان کرد و افزود : مجموعه فعالیت هایی که باید در مبارزه با جنگ نرم و در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انجام شود در حلقه های صالحین به طور صحیح آموزش داده می شود.

وی با بیان اینکه شرایط انقلاب اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی در منطقه حساس است ،اظهار داشت : بایستی با وحدت و پیروی از ولایت فقیه از ارزش های اسلامی و انقلابی حفاظت و پاسداری کنیم .

امام جمعه خوشاب با اشاره به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری ادامه داد: از اینکه در مالتان با خداوند شریک شوید باید افتخار کنید.

حجت الاسلام صاحبی افزود : انتظار است که مردم عاطفی، مهربان و سربلند ما و حتی اقشار کم در آمد برای رضای خدا سهم کوچکی را در این راه در نظر بگیرند.

امام جمعه خوشاب همچنین با اشاره به روز درختکاری و احترام به طبیعت و تاکید بر نگهداری از آن گفت: جنگل و درخت از ریه های تنفسی مردم به شمار می آید که هر کس به آن ها ضربه بزند به اعصاب و محیط زیست زیان رسانده است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.