اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1392 / کد مطلب: 8149 / نظرات: 0


پنج اثر از هنرمندان سبزوار به جشنواره فیلم اختران خراسان رضوی راه یافت


 پنج اثر منتخب از هنرمندان سبزواری به بخش مسابقه سومین جشنواره فیلم بسیج اختران در استان خراسان رضوی راه یافت .
 
به گزارش "سبزوار پیام" مدیرکانون بسیج هنرمندان سبزوار چهارشنبه شب در حاشیه اکران فیلم های منتخب سومین جشنواره فیلم بسیج اختران که در سالن اندیشه این شهرستان برگزار شده بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان آثار راه یافته به سومین جشنواره فیلم بسیج اختران استان خراسان رضوی توسط هنرمندان سبزواری اکران و نقد شد.

محمد مشکانی افزود : در مجموع 280 اثر در بخش های داستانی، مستند، نماهنگ، انیمیشن و فیلمنامه از استان خراسان رضوی به سومین جشنواره فیلم بسیج اختران ارسال شد که در نهایت 57 اثر از این آثار به بخش مسابقه جشنواره راه یافت.

وی با بیان اینکه از این 57 اثر 13 اثر مربوط به شهرستان ها بود، افزود : پنج اثر هنرمندان سبزواری در نهایت با بازبینی داوران به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره فیلم بسیج اختران در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در مشهد مقدس گفت : آثاری که منتخب شوند به جشنواره کشوری فیلم بسیج اختران راه می یابند.

مدیرکانون بسیج هنرمندان سبزوار همچنین با اشاره به عضویت 770 نفر در این کانون گفت : با برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی ، نشست های تخصصی با پیشکسوتان و متخصصان در هر رشته به سمت تخصصی شدن فعالیت های هنری پیش می رود .

وی مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان را از اهداف هنر اسلامی عنوان کرد و افزود : اگر بناست چیزی حذف شود بایستی یک رویکرد جدید و شایسته را جایگزین کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های هنرمندان سبزواری و نیز درخشش خوب آنان در جشنواره های استانی و کشوری در رشته های عکس ، فیلم و غیره گفت : حوزه هنر نیازمند توجه بیشتر مسوولان است .

وی همچنین از همکاری سپاه ناحیه سبزوار با کانون بسیج هنرمندان این شهرستان قدردانی کرد.

آثار راه یافته هنرمندان سبزواری به بخش مسابقه جشنواره اختران در بخش داستانی شامل ˈ وسوسه و به سوی پایان ˈ اثر عباس عمرانی بیدی ، در بخش مستند نور جهان اثر حسن کیقبادی، ˈعمو روحانیˈ اثر محسن سنگ سفیدی و ˈدوچاهی نقطه پروازˈ اثر مهدی احمدی می باشد ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.