اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 8 اسفند 1392 / کد مطلب: 8143 / نظرات: 0

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش سبزوار:


استقرار اداره آموزش و پرورش در روداب ضروری است


استقرار اداره آموزش و پرورش در روداب ضروری است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار خواستار همکاری مسوولان برای استقرار اداره آموزش و پرورش در بخش روداب این شهرستان شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، قاسم شعبانی روز پنجشنبه در جمع مسوولان اجرایی افزود : با توجه به اینکه بیشتر بخش های سبزوار به شهرستان ارتقا یافته اند ولی بخش روداب سبزوار از معدود بخش هایی است که اداره آموزش و پرورش مستقل ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش در بخش روداب سبزوار به صورت نمایندگی و زیرنظر مدیریت آموزش و پرورش سبزوار اداره می شود ، اظهار داشت : لازم است مسوولان در روداب نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت در بحث تعلیم و تربیت گفت : اگر همه مردم ، دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی به آموزش و پرورش کمک نکنند این سازمان نمی تواند رسالت خود را به سرانجام برساند.

شعبانی گفت : نیروی انسانی محور توسعه در هر کشوری است و این سرمایه عظیم مرهون تلاش آموزش و پرورش است.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار با قدردانی از مشارکت خیرین در آموزش و پرورش گفت : کمک های خیرین در موضوع مشارکت و ساخت و سازها کمک بسیاری به امر آموزش کرده است .

رییس شورای آموزش و پرورش سبزوار اظهار داشت : لازم است که جلسات شورای آموزش و پرورش از حالت کلیشه ای خارج شود و راهکارهایی ارایه دهد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.