اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1392 / کد مطلب: 8131 / نظرات: 0

معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار:


نمایندگان مدیران صنایع در مراجع حل اختلاف سبزوار مشخص شدند


نمایندگان مدیران صنایع در مراجع حل اختلاف سبزوار مشخص شدند هفتمین دوره انتخابات نمایندگان مدیران صنایع در مراجع حل اختلاف با حضور گسترده مدیران بخشهای مختلف خدماتی،صنعتی و کشاورزی در محل مسجد النبی شهرستان سبزوار برگزارشد .

 معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان سبزوار در این مراسم گفت :به استناد ماده 157 قانون کار در صورت هرگونه اختلاف فردی بین کارفرما و کارگر یا کارآموز که ناشی از اجرای قانون و سایر مقررات کار باشد در ابتدا از طریق سازش مستقیم بین کارفرما و کارگر یا نمایندگان آنها در شورای اسلامی کار یا نماینده کارگر حل و فصل می شود و در غیر این صورت در مراجع حل اختلاف قابل طرح و بررسی می باشد.

حسین ملوندی افزود: لذا این اداره با تاکید بر اینکه دولت برای حل مشکلات کارگری و کارفرمایی و افزایش بهره وری باید با شرکای اجتماعی خود(کارگران و کارفرمایان)حداکثر تعامل را داشته باشد،اقدام به برگزاری انتخابات مراجع حل اختلاف در اجرای ماده 164 قانون کار نموده است .

وی افزود: پس از برگزاری آقایان علی سلیمان پور ( شرکت ظروف یکبار مصرف ایمان)،محمدنوبخت علیزاده سبزواری(هتل کاملیا)و حمید محمدیان (شرکت تعاونی ارژن چوب)بعنوان اعضای اصلی و آقای محمد فسنقری (اتحادیه لوازم یدکی موتورسیکلت)بعنوان عضو علی البدل به مدت دوسال انتخاب گردیدند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.