اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 مهر 1390 / کد مطلب: 811 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


شهدا سرمايه هايي هستند كه براي حفظ انقلاب و نظام داده ايم


شهدا سرمايه هايي هستند كه براي حفظ انقلاب و نظام داده ايم
 امام جمعه سبزوار گفت: سرداران شهيد شوشتري و محمد زاده و تمام شهداي قبل و پس از انقلاب اسلامي سرمايه هايي هستند كه براي نظام و انقلاب داده ايم.
 
 حجت الاسلام و المسلمين 'غلامحسين ابراهيمي' در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سبزوار به سالگرد شهادت سردار شوشتري و محمد زاده كه در سال 88 در يك اقدام كور تروريستي در سيستان و بلوچستان به شهادت رسيدند اشاره كرد و افزود : اين شهدا براي نظام اسلامي جان خود را فدا كردند و لذا همه ما براي حفظ اين نظام و انقلاب مسوول هستيم .
وي در ادامه ،افشاگري و اعتراض امام خميني (ره) عليه كاپيتالاسيون در آبانماه سال 43 و همچنين حضور حدود 60 هزار مستشار آمريكايي در كشور در سال هاي پيش از انقلاب را خاطر نشان كرد و گفت: امام (ره) با افشاگري عليه كاپيتالاسيون ملت ايران را از اين بدبختي نجات داد.
وي ياد شهيد مصطفي خميني را نيز گرامي داشت و با اشاره به شهادت ايشان در سن 47 سالگي توسط دشمنان، گفت: شهادت وي سبب شد تا مردم انقلابي ايران انزجار خود را نسبت به دشمنان بيشتر نشان دهند.
حجت الاسلام ابراهيمي همچنين با گراميداشت ياد حاج شيخ عباسعلي سبزواري از علماي اين شهرستان ،ايجاد بيش از 130 مدرسه اسلامي توسط اين عالم در رژيم طاغوتي را مورد اشاره قرار داد و گفت: جوانان انقلابي كه بعدها در مقابل دشمنان ايستادند تربيت شده اين نوع مدارس بودند.
خطيب جمعه سبزوار در بخشي از سخنانش مدگرايي و عدم تعصب نسبت به لباس كشور را مورد نقد قرار داد .
وي با اشاره به قاعده نفي سبيل اظهار داشت : اگر لباسي كه از غرب مي گيريم سبب تقويت غرب و تسلط آنها بر ما شود استفاده از آن حرام است.
وي در مورد استفاده از كراوات هم گفت: در حال حاضر اگر استفاده از كراوات براي زيبايي باشد اشكالي ندارد اما استفاده از آن به نشانه لباس غربي و صليب حرام است.
وي در بخشي از سخنانش احترام به مساجد اعم از مساجد جامع و غير آن در شهرها و روستاها و توجه به پاكيزگي مسجد را مورد تاكيد قرار داد.

 منبع:ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.