اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1392 / کد مطلب: 8105 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج(ع):دفاع بسیار منسجم و استفاده از ضدحملات موجب پیروزی مقابل مس کرمان شد



مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت: دفاع بسیار منسجم و فشرده و استفاده از ضدحملات موجب پیروزی تیم ما مقابل مس کرمان شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" حمید شجاع عصر جمعه بعد ازپیروزی تیمش در برابر مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به اینکه نیمه اول بازی پایاپایی از نظر نتیجه داشتیم ولی با تغییرات تاکتیکی و تغییر در ˈارنجˈ تیم در نیمه دوم توانستیم نتیجه خوبی بگیریم .

وی ادامه داد: پس از آن بازیکنان تیم در حمله بسیار خوب کار کردند و شوت های آخر را به گل تبدیل می کردند و تمام لحظات بازی را به خوبی مدیریت کردیم.

مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت : پیش بینی می کردیم بازی سختی در مقابل مس کرمان داشته باشیم، این تیم ، تیم قدرتمندی است و شایستگی آن بالاتر از جایگاه چهارمی است.

شجاع در خصوص عملکرد بازیکنان تیمش گفت : با اینکه بازی سختی بود ولی بچه ها خوب بازی کردند در مجموع از عملکرد تیم در این بازی راضی هستم.

مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج(ع) سبزوار در خصوص معرفی بازیکن شاخص تیمش گفت : همه بازیکنان در این دیدار شاخص بودند و بازی خوب و منطقی در مقابل مس کرمان به نمایش گذاشتند.

شجاع در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم مس کرمان تیمی است که تاکنون توانسته بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دهد بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و در حقیقت آخرین نقطه دفاعی که دروازه بان این تیم است یکی از بهترین ها است.

وی ادامه داد : سعید حیدری دروازه بان ملی پوش مس کرمان از بهترین ها بود البته این دروازه بان در رقابت های جام ملت های آسیا بویژه در بازی مقابل عربستان و چین که تیم ما به مشکل خورده بود، خوش درخشید .

مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج(ع) سبزوار در خصوص رقابت هفته آینده با بافق یزد هم گفت : این تیم قدرتمندی است و در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار تاکنون همه دیدارهای خود را با پیروزی مقابل حریفان به پایان رسانده است و با 24 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های بافق یزد و ثامن الحجج مشهد در رده های دوم و سوم جدول می باشند.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوارجمعه آینده نهم اسفندماه به مصاف تیم سنگ آهن بافق یزد می رود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.