اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1392 / کد مطلب: 8102 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:استقلال اقتصادی کشور با همکاری مردم و پیاده کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق می شود


 امام جمعه خوشاب گفت : بی نیازی و استقلال کشور با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی ، رعایت الگوی مصرف و انجام دادن کارها با آگاهی و کارشناسی به دست می آید.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خوشاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود : بایستی زمینه و فرصت مناسب برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم شود.

وی با بیان اینکه اسلام نمی خواهد که مسلمانان ریاضت کشیده و فقیر باشند، افزود : اسلام می خواهد که مسلمانان ابرقدرت بوده و بی نیاز باشند.

حجت الاسلام صاحبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: ملت ما به یاری خداوند و حفظ وحدت با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی که رهبری نیز سیاست های آن را ابلاغ کردند همچنان به عنوان کشوری مستقل ، بی نیاز و با اقتدار ایستاده است .

امام جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به جایگاه والای خانواده، گفت: تربیت صحیح خانواده از مهمترین توصیه های پروردگار به مومنان است زیرا خانواده زیر بنای جامعه می باشد.

حجت الاسلام صاحبی اظهار داشت : اگر افراد خانواده به شکلی الهی تربیت شوند سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی یعنی جامعه شده و بی توجهی و غفلت از جایگاه واقعی خانواده موجب فساد جامعه و دوری از مسیر الهی می شود.

امام جمعه خوشاب وجود برخی مشکلات و ناامنی ها در جامعه را ناشی از عدم توجه به تربیت اسلامی فرزندان عنوان کرد و گفت : بایستی هرچه بیشتر به تربیت اسلامی در جامعه کمک کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.