اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 اسفند 1392 / کد مطلب: 8090 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


راهپیمایی 22 بهمن همه معادلات دشمنان را عوض کرد


راهپیمایی 22 بهمن همه معادلات دشمنان را عوض کرد
امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : راهپیمایی با شکوه و گسترده 22 بهمن همه معادلات دشمنان را عوض کرد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع مسوولان ششتمد اظهار داشت : راهپیمایی 22 بهمن پیام محکمی برای دشمنان نظام و اسلام بود.

وی افزود: این راهپیمایی بار دیگر نشان داد که در همه عرصه ها و قضایا مردم همچنان تعیین کننده هستند و مسوولان باید همواره در پیشبرد اهداف نظام اسلامی به قدرت مردم تکیه کرده و همچون گذشته از این حمایت بی نظیر بهره برداری نمایند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمتها می باشند و مردمی که با این همه فشار اقتصادی و تنگناهای مالی با این عظمت در راهپیمایی نقش آفرینی کردند شایسته قدردانی و خدمتگزاری مضاعف هستند.

امام جمعه ششتمد اظهار داشت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دور از هر گونه صف بندی راست ، چپ ، زن و مرد ، حزب و گروه در راهپیمایی شرکت کردند و بار دیگر علاقه مندی و وفاداری خود را به انقلاب ، نظام ، امام و رهبری نشان دادند.

وی افزود: این حضور باعث شد دشمنان انقلاب اسلامی بیش از بیش نا امید شوند و این نا امیدی را مردم در ذهن و وجود دشمنان انقلاب بوجود آورده اند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: این راهپیمایی و حضور با شکوه مردم ، وظیفه سنگین مسوولان را در خدمتگزاری بیشتر و مضاعف به مردم نمایان ساخت./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.