اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 اسفند 1392 / کد مطلب: 8088 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار:با تمام قوا و برای پیروزی به مصاف تیم مس کرمان می رویم



 مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : هیچ حریفی را دست کم نگرفته و با تمام قوا به مصاف حریفان می رویم .
 
به گزارش " سبزوار پیام" حمید شجاع روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سبزوار با اشاره به کیفیت بهتر رقابت های لیگ این فصل نسبت به گذشته افزود : امسال در لیگ شاهد رقابت های خوب و نزدیکی از تیم ها هستیم به طوری که نتایج به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص تیمش گفت : تیم در وضعیت مطلوبی است البته پس از برگشت از بازی جام ملت های آسیا تیم دچار خستگی بود که در بازی اول با نیروی زمینی علیرغم برد تاثیرگذار بود که خوشبختانه پس از چند روز استراحت این موضوع هم برطرف شده است .

شجاع با بیان اینکه فردا جمعه در سبزوار میزبان مس کرمان هستیم ، افزود : با برنامه ریزی و تمرینات منسجمی که داشته ایم هدفمان جز برد چیز دیگری نیست.

وی در خصوص تیم حریف گفت : شناخت خوبی از تیم مس کرمان داریم تیم خوب و جنگنده ای است که از بازیکنان خوب و کادر فنی با دانشی بهره می برد.

وی با اشاره به بازی رفت تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار با مس کرمان گفت : دیدار رفت در کرمان با نتیجه 29 بر 25 به نفع تیم ما پایان یافت .

شجاع اظهار داشت : در حال حاضر تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با 22 امتیاز بدون شکست و تساوی در رده اول جدول رده بندی است و تیم بافق یزد با 18 امتیاز جایگاه دوم و تیم های ثامن الحجج (ع) مشهد و مس کرمان نیز سوم و چهارم هستند.

وی با بیان اینکه هفته آینده به مصاف تیم بافق یزد می رویم ، اظهار داشت : تیم بافق یزد جایگاه خوبی را در جدول دارد و از رقیبان سخت ما محسوب می شود.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور جمعه دوم اسفندماه در سالن سربداران این شهرستان میزبان تیم مس کرمان است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.