اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 اسفند 1392 / کد مطلب: 8066 / نظرات: 0


با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان قهرمانی را در سبزوار جشن می گیریم


 سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : فردا در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان قهرمانی این فصل را در سبزوار جشن می گیریم.
 
به گزارش "سبزوار پیام " به نقل از ایرنا ، هادی رضایی افزود : با انگیزه بالا و کسب پیروزی به مصاف تیم ذوب آهن می رویم تا قهرمانی را در خانه جشن بگیریم .

وی با اشاره به تمرینات انجام شده تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار و آمادگی کامل این تیم، گفت : آخرین جلسه تمرین را امروز بعدازظهر (چهارشنبه)در سالن سربداران این شهرستان انجام می دهیم.

رضایی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ذوب آهن اصفهان تیم خوبی است از بازیکنان تیم ملی و کادر فنی با دانشی بهره می برد و با توجه به اینکه من پنج سال با این تیم بوده ام شناخت خوبی از این تیم دارم .

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به بازی ناتمام این تیم با گسترش فولاد تبریز به دنبال مسائل بوجود آمده، گفت : با اینکه کمیته فنی رای به نفع تیم ما داد و قرار شد بازی مجددا در تبریز برگزار شود ولی ما انصراف خود را از این بازی اعلام کردیم .

رضایی افزود : ما با انصراف از این دیدار برد را تقدیم تیم گسترش فولاد تبریز می کنیم تا بگوییم که ورزش صرفا برد و باخت نیست بلکه میدان ورزش جای وحدت و دوستی است .

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت :در حال حاضر تیم ما 30 امتیاز دارد و تیم گسترش فولاد با امتیاز بازی انصرافی با ما دارای 29 امتیاز است و تیم ذوب آهن اصفهان هم 20 امتیازی است .

رضایی با بیان اینکه تیم گسترش فولاد با پیروزی در دیدار آخر 32 امتیازی می شود ، گفت : انشاءا... تیم ما هم با پیروزی مقابل ذوب آهن ، 33 امتیازی شده و جشن قهرمانی را در خانه با مردم خوب و فهیم دیار سربداران برگزار می کنیم.

در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور دیدار تیم های ثامن الحجج (ع)سبزوار و ذوب آهن اصفهان فردا (پنج شنبه) اول اسفندماه ساعت 15 در سالن سربداران سبزوار برگزار می شود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.