اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 بهمن 1392 / کد مطلب: 8064 / نظرات: 0

یک مسوول :


تداوم راه شهدا در ولایتمداری و پایبندی به ارزشها است


تداوم راه شهدا در ولایتمداری و پایبندی به ارزشها است مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد گفت : تداوم راه شهیدان در ولایتمداری و پایبندی به ارزشها است .
 
به گزارش " سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عابدی سه شنبه شب در یادواره شهدای یاران ماندگار سبزوار، افزود : مهمتر از یاد و خاطره شهید راه شهدا است و تداوم راه شهدا با پایبندی به ارزشها و ولایتمداری حاصل می شود.

وی با نقل خاطره ای از مادر شهید که چهار فرزندش شهید شده بودند، افزود: پیام شهدا همان ولایتمداری بود .

وی با اشاره به جایگاه و منزلت والای شهدا اظهار داشت : در عظمت مقام شهدا همین بس که ما هر روز از خداوند می خواهیم که ما از شهدا جدا نشده و فاصله نگیریم .

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد ادامه داد : رزمندگان ما برای حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از میهن جان خود را فدا کردند و ما که امروز در امنیت و استقلال به سر می بریم مدیون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام عابدی ترویج فضیلت های اخلاقی در جامعه از جمله حجاب را ادامه دهنده راه شهدا عنوان کرد و گفت : شهدا رفتند تا ارزش ها اخلاقی در جامعه حفظ شود .

وی یادآوری ارزش های دفاع مقدس را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین وظایف ما یادآوری و گرامیداشت دفاع مقدس است تا بدین وسیله با جنگ فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد با مقایسه دوران قبل از پیروزی انقلاب و پس از آن گفت : انقلاب اسلامی ما مستقل ترین ، آزادترین و عزتمندانه ترین کشور در دنیا است .

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب است تا این انقلاب را به صاحب اصلی امام زمان (عج ) بسپاریم ، اظهار داشت : انقلاب اسلامی پیش زمینه انقلاب مهدوی است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.