اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 بهمن 1392 / کد مطلب: 8056 / نظرات: 0

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی


ارتقا مدیران مدارس ارتقا آموزش را به همراه خواهد داشت


ارتقا  مدیران مدارس ارتقا آموزش را به همراه خواهد داشت

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ارتقا مدیران مدارس و کیفیت بخشی به کار آنان ارتقا آموزش را به همراه خواهد داشت

رمضان نیری در جمع مدیران مدارس متوسطه شهرستان سبزوار با بیان این مطلب گفت: باید به این باور برسیم که تحولی مهم در آموزش و پرورش در حال رخ دادن است .

وی ادامه داد: ارتقا مدیران باید در زمینه های علمی ، عملی و بینشی آنان صورت گیرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: آثار مدیریت باید به نحوی باشد که اثر گذار و ماندگار باشد.

وی با بیان هزینه ههای فراوان مدیریت کیفی در مدارس گفت: ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی در همه ابعاد و با نگاهی متفاوت بدست خواهد آمد.

این مسئول با اشاره به اصول مدیریت گفت: در مدارس باید اصل توافق به جای اقناع دیگران و احساس مفید بودن دانش آموزان و معلمان به خوبی صورت پذیرد.

رمضان نیری خاطر نشان کرد: باید محیط رابرای مشارکت افراد در مدیریت مدرسه آماده کرد .

وی با اشاره به سلسه مراتب در آموزش و پرورش تصریح کرد: در صورتی که محبت و احساس مشارکت در بین رده های مختلف مدیریتی انجام نگیرد آموزش کیفی مورد نطر نیز بدست نخواهد آمد.

وی ادامه داد: ایجاد محیط نقادی و تحلیل دست و زمینه سازی برای پاسخگویی دقیق و صحیح به مسائل باید در آموزش وپروروش انجام شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی با اشاره به نگاه کلان به آموزش و پرورش گفت: مدیریت در همه سطوح آموزش و پرورش نیازمند توانایی فراوانی است .

دکتر مرتضی بینش ادامه داد: نباید محیطی برای دانش آموز فراهم شود که وی منتظر تعطیلی و یا پایان وقت مدرسه باشد.

در ابتدای این مراسم نمایندگان مدیران در مقاطع متوسطه اول ، متوسطه دوم و فنی حرفه ای به بیان نظرات و مشکلات و چالشهای موجود در مدارس پرداختند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.