اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 بهمن 1392 / کد مطلب: 8051 / نظرات: 1


یک جوان سبزواری :من را نجات دهید


یک جوان سبزواری :من را نجات دهید  یک جوان 31 ساله سبزواری پس از 96 بار عمل جراحی از مسوولان و جامعه پزشکی کشور برای تشخیص و درمان بیماری خود کمک خواست .
 
حسن صالحی در خصوص بیماری خود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که 15 سال پیش پس از یک عمل آپاندیس به یک بیماری مبتلا شدم به طوری که روی پای راستم غده هایی کوچک ایجاد شده و سپس این غده ها به زخم مبدل می شود.

وی با اظهار اینکه دو ماه پیش برای نود و ششمین بار مورد عمل جراحی قرار گرفتم ،گفت: پس از ایجاد ضایعات مکرر روی پایم در هفتادمین عمل جراحی پای راستم را از زیر زانو قطع کردند و پس از یک سال و سه ماه که زخم ها ادامه داشت دو باره پا را از بالای زانو قطع کردند.

وی با بیان اینکه با آنکه پای راستم قطع شده ولی هنوز سیر بیماری ادامه دارد، افزود: واقعا مستاصل شده ام به بیش از 15 پزشک در سبزوار ، مشهد و تهران مراجعه کرده ام ولی فایده ای ندارد.

این شهروند سبزواری گفت :وزیر سابق بهداشت و درمان در سفر به سبزوار برای کمک قول هایی دادند ولی پس از پیگیری مکرر من کاری انجام نشد .

وی با بیان اینکه متاهل و دارای دو فرزند است ،گفت : قبلا کارم در پمپ بنزین بود ولی پس از این بیماری دیگر توانایی ادامه کار را نداشتم و اکنون علاوه بر بیماری بیکار هم شده ام.

صالحی به هزینه های اعمال جراحی، مراجعات متعدد به پزشک، خرید دارو و غیره اشاره کرد و گفت : ماهیانه 10 میلیون ریال هزینه پزشکی می پردازم که برای من که شغلی هم ندارم هزینه بالایی است.

وی از مسوولان و همچنین خیران برای هزینه های پزشکی خود کمک خواست و گفت: از یک طرف درد بیماری و هزینه های آن و از طرف دیگر نداشتن شغل و منبع درآمد واقعا زندگی را برایم من و خانواده ام مشکل کرده است.

یک متخصص جراحی عمومی در سبزوار که وی را برای مدتی تحت مداوا داشته در گفت و گو با ایرنا گفت : ایشان پس از عمل جراحی قطع پایش، برای درمان آبسه های پایش پیش من آمدند اطلاع دقیقی در مورد بیماری او ندارم .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در مورد مشکلات این بیمار در گفت و گو با ایرنا گفت : با اینکه پای راست ایشان دو بار قطع شده ولی متاسفانه باز هم سیر بیماری و زخم های ایجاد شده ادامه دارد .

مهدی بازقندی با بیان اینکه ما هر گونه همکاری را در سطح بیمارستان های تابعه با ایشان داشته ایم ،اظهار کرد : متاسفانه سطح درمانی در سبزوار برای ایشان جوابگو نیست.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای درمان این بیمار ادامه داد: در سطح وزارتی هم صحبت شده و قرار شده مدارک و مستندات جمع آوری و ایشان به تهران مراجعه کند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی برای این بیمار گفت : ما هم همکاری لازم را با ایشان داشته و خواهیم داشت.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


miladkalateh | ايميل |وب
انشاء الله وعده ای که آقای بازقندی گفته اند زودتر محقق شود وهمینطور مسئولان بزرگوار شهری هم تدبیری برای کارنداشتن ایشان انجام دهند.