اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 بهمن 1392 / کد مطلب: 8049 / نظرات: 0


شرکت تعاونی روستایی زنان سامان پارت بیهق مقام کشوری کسب کرد



مسوول روابط عمومی جهادکشاورزی سبزوار گفت : شرکت تعاونی روستایی زنان سامان پارت بیهق ششتمد در سال جاری رتبه نمونه ملی و کشوری را کسب کرد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، غلامرضا چشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعاونی در سال 82 با عضویت 85 نفر زن روستایی و چهار میلیون و 550 هزار ریال سرمایه اولیه به ثبت رسیده است .

مدیر عامل این شرکت تعاونی نیز با اشاره به دلایل موفقیت حوزه کاری خود ،مهمترین فعالیت های این شرکت تعاونی را عرضه کالاهای اساسی و خانگی در فروشگاه مصرف، جذب سپرده گذار و تقویت مشاغل خانگی توسط واحد اعتباری، جذب اعتبار GGP کشور ژاپن از طریق سفارت آن جهت ساخت کارگاه بسته بندی در سال 90 دانست.

ˈزهرا زارعˈ خرید و بسته بندی محصولات کشاورزی منطقه، ثبت نشان تجاری برای بسته بندی محصولات تولیدی، ایجاد کارگاههای خانگی تولید ترشی و شیرینی و پرورش مرغ بومی را از فعالیت های این تعاونی ذکر کرد.

وی برگزاری کارگاه ها و بازدید های آموزشی در رابطه با تولید و فرآوری زعفران و گیاهان دارویی و شرکت فعال در نمایشگاه های شهرستانی، استانی و کشوری را از دیگر فعالیت های این شرکت اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با راه اندازی کارگاه بسته بندی، سالانه بالغ بر یک هزار تن محصولات مختلف کشاورزی از جمله زعفران، آلو و بادام قابل بسته بندی است.

وی افزود: این تعاونی در مجموع برای 22 نفر اشتغال مستقیم و 55 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

وی دارایی کنونی شرکت را بالغ بر شش میلیارد ریال برآورد کرد و گفت در حال حاضر 280 نفر زن روستایی عضو تعاونی و 700 نفر سپرده گذار واحد اعتباری هستند.

وی افزود: با مساعدت مسولان، این تعاونی در قبال دریافت دو میلیار ریال تسهیلات بانکی قادر است کارگاه را هر چه سریعتر راه اندازی کند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.