اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 بهمن 1392 / کد مطلب: 8044 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


ملت یکبار دیگر عظمت خود را به جهانیان نشان داد


ملت یکبار دیگر عظمت خود را به جهانیان نشان داد امام جمعه سبزوار گفت : ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی یکبار دیگر در روز 22 بهمن عظمت و اتحاد خود را به جهانیان نشان داد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: راهپیمایی با شکوه مردم تمام گزینه های روی میز آمریکا را از اعتبار ساقط کرد.

وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدر دانی کرد و گفت : ملت غیور و انقلابی با حضور گسترده و با شکوه خود در این راهپیمایی یکبار دیگر ثابت کرد که ابرقدرتها در مقابل یک ملت متحد هیچ غلطی نمی توانند، بکنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین به حکم تاریخی امام راحل در 25 بهمن 67سال مبنی بر ارتداد سلمان رشدی اشاره و کرد و افزود : نویسنده کتاب آیات شیطانی مرتد فکری و ملی بوده و مرتکب این جنایت شد.

حجت الاسلام ابراهیمی در باره ضرورت ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه مطالبی بیان کرد و گفت : سبک زندگی اسلامی سبب آرامش می شود.

وی همچنین یکی از نشانه های انسان های متقی را اتکا به خداوند دانست و افزود: انسان پرهیزگار به خاطر گرفتاری و مشکلات ،دست به خلاف و جنایت و دروغ نمی زند.

امام جمعه سبزوار همچنین ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی در باره مناسبت های این هفته مطالبی بیان کرد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.