اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 بهمن 1392 / کد مطلب: 8043 / نظرات: 0


امام جمعه موقت خوشاب: حضور پر شور مردم در22 بهمن اتحاد آنان در پاسداری از انقلاب را نشان داد



امام جمعه موقت خوشاب گفت : حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و وحدت آنان در پاسداری از ارزشهای انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه را نشان داد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل ایرنا ، حجت الاسلام کاظم شبیری نسب در خطبه های نمازجمعه این هفته خوشاب با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، افزود : این حضور نشان دهنده عشق و علاقه مردم به انقلاب و پیروی صادقانه از مقام ولایت و رهبری است.

وی اظهار داشت : حضور مردم در راهپیمایی پرشور، حماسی و کم سابقه بود و مردم با این حضور نشان دادند که نسبت به انقلاب و جریانات آن بی تفاوت نیستند و این بر همگان آشکار و روشن است.

امام جمعه موقت خوشاب گفت : حضور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان و جواب دندان شکنی به تبلیغات حجیم بلندگوهای دشمن بود که ملت ایران را تهدید می کنند.

وی اظهار داشت : مردم ما نشان دادند که با آگاهی و بصیرت وحدت خود را حفظ کرده و پشت سر مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام شبیری نسب در خطبه های اول نمازجمعه خوشاب با تشریح خصوصیات متقین گفت : انسان های باتقوا در راحتی و آسایش خود سختگیر نیستند ولی درباره حقوق مؤمنان بسیار حساس می باشند.

وی افزود : متقین تمام مشکلات را به جان می خرند تا سایر مؤمنان در آسایش باشند و این نوعی ایثار و درس بزرگی برای تمام اقشار جامعه است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.