اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 مهر 1390 / کد مطلب: 800 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار /


مسئولين ادارات به هيچ عنوان نبايد از نقد عصباني شده و از مسير درست خارج شوند.


مسئولين ادارات به هيچ عنوان نبايد از نقد عصباني شده و از مسير درست خارج شوند   معاون استاندار و فرماندار ويژه سبزوار گفت :كمك به دفتر ايرنا، كمك به مجموعه اين شهرستان است چرا كه اين رسانه كار فرابخشي انجام مي دهد و مي تواند اين شهرستان را به كشور و جهان معرفي كند.  
   
مهندس 'قاسم شعباني عطار' روز چهارشنبه در بازديد خود از دفتر ايرنا در سبزوار از مساعدت هاي مدير عامل سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي در تقويت و تامين نيروي انساني اين دفتر تقدير كرد.
وي اظهار داشت :مصوب شدن اين دفتر از آرزوهاي ديرينه مسوولان و مردم اين شهرستان است.
وي همچنين براي كمك بيشتر به دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در سبزوار و تامين زمين مورد نياز ساختمان آن در محلي مناسب در آينده نزديك قول مساعد داد.
فرماندار ويژه سبزوار انعكاس تلاش هاي خادمان دولت توسط ايرنا به مردم را قابل تقدير دانست و گفت: كمك به دفاتر خبرگزاري جمهوري اسلامي و صدا و سيما را وظيفه خود مي دانيم.
'شعباني' هدف بازديد خود از دفتر ايرنا در سبزوار را آگاهي از مشكلات و نيازهاي اين دفتر بيان كرد و از زحمات مسوول و نيروهاي اين دفتر در پوشش و انعكاس اخبار شهرستان قدرداني نمود.
فرماندار سبزوار اظهارداشت: شان و جايگاه والايي براي مجموعه خبرنگاران شهرستان قايل هستم و اگر مدير و مسوولي در اين شهرستان نسبت به خبرنگاران برخورد تند و دور از ادب داشته باشد، قطعا برخورد مي كنم.
وي گفت: مسئولين به هيچ عنوان نبايد از نقد عصباني شده و از مسير درست خارج شوند.
وي انعكاس مشكلات، كمبودها و نيازهاي شهرستان را موجب ايجاد تحرك در مسوولان دانست و افزود: اگر نقد به حق بيان شود اشكالي ندارد اما بايد از سياه نمايي پرهيز شود.
وي گفت: اقدامات مثبت و ارزنده مسئولين و دستگاه هاي اجرايي شهرستان هم بايد از سوي رسانه ها بيان و اخبار سبزوار در شبكه هاي سراسري به سوي معرفي قابليت ها و توان و استعدادهاي شهرستان سبزوار سوق داده شود.
مسوول دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در سبزوار هم با ارائه گزارشي از حوزه كاري خود به معرفي نقش، جايگاه و فعاليت هاي خبرگزاري ايرنا پرداخت و خواستار تبيين اين جايگاه در شوراي اداري شهرستان شد.
'محمد مهرنيا' با تاكيد بر تعامل و همكاري بيشتر مديران دستگاه هاي اجرايي سبزوار با اصحاب رسانه، برگزاري دوره هاي آموزشي براي مسوولان روابط عمومي ادارات را ضروري دانست.
وي از مساعدت هاي سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي، خبرگزاري ايرنا در مركز استان و مسوولان شهرستان از جمله امام جمعه، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، فرماندار سبزوار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار براي ارتقا و تقويت دفتر ايرنا در سبزوار قدرداني كرد.
وي رعايت عدالت رسانه اي، انعكاس مشكلات و نيازهاي مردم، عملكرد مسوولان و معرفي قابليت هاي شهرستان را بخش ديگري از اولويت هاي اين دفتر برشمرد.
در اين نشست معاون استاندار و فرماندار سبزوار نماينده ويژه اي را براي پيگيري رفع نيازها و مشكلات دفتر ايرنا در سبزوار تعيين كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.