اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 بهمن 1392 / کد مطلب: 7969 / نظرات: 0

سبحانی فر در جمع پر شور مردم شهرستان جوین؛


تحریم های علیه ایران ظالمانه بود


تحریم های علیه ایران ظالمانه بود نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظالمانه بودن تحریم ها علیه ایران گفت:طلیعه نهضت انقلاب اسلامی از سال 42 شروع شد و در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید.
علی سبحانی فر در جمع پر شور راهپیمایان جوینی گفت: نهضت های انقلاب سده اخیر ملت ایران همچون نهضت ضد استبدادی مشروطه و ضد استعماری صنعت ملی شدن نفت پیروز شدند ولی زود شکست خوردند و علت آن مکتبی نبودن آنها بود ولی نهضت انقلاب امام خمینی مکتبی و الهی بود و بر پایه سه اصل ایمان و اعتقاد و وحدت ملت و رهبری قاطع استوار بود که این سه اصل موجب پیروزی ملت و شکست دشمنان در همه عرصه ها شده است.
وی با اشاره به دستاوردهای توافق ژنو ،افزود: مذاکره هسته ای فرزندان حوزه دیپلماتیک کشور با راهنمایی های مقام معظم رهبری عزت مدارانه انجام گرفت و مهمترین دستاوردهای آن این بود که ایران هراسی را از جامعه جهانی که توسط صهیونیسم و استکبار طراحی شده بود بر چیده شد وتاکنون بیش از 120 هیئت سیاسی واقتصادی به ایران سفر کرده اند.
سبحانی خاطر نشان کرد، مظلومیت ملت ایران در مقابل تحریم های ظالمانه مشخص شد و توانمندی های فرزندان این مرز و بوم در عرصه های علمی همچون علوم هسته ای صلح آمیز برای جهانیان به اثبات رسید.
عضو کمسیون صنایع در پایان گفت:با حضور همیشه در صحنه شما ملت قطعا به حماسه اقتصادی نیز دست خواهیم یافت.سبزوار ما





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.