اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1392 / کد مطلب: 7938 / نظرات: 0


شبکه دامپزشکی شهرستان داورزن فعالیت رسمی را آغاز کرد



در نهمین روز از دهه مبارک فجر ، شبکه دامپزشکی داورزن در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی فعالیت رسمی خود را در این شهرستان آغاز کرد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، در این آیین دکتر علیرضا داورزنی به عنوان اولین رییس شبکه دامپزشکی شهرستان داورزن معرفی شد.

جانشین فرمانداری داورزن در حاشیه مراسم افتتاح شبکه دامپزشکی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : قبل از شهرستان شدن داورزن یک پست دامپزشکی در این شهرستان فعال بود.

حسین ایثارگر با اشاره به وجود ساختمان پست دامپزشکی در داورزن افزود : این ساختمان با همکاری شورای شهر و کمک های مردم تجهیز و بازسازی و به عنوان ساختمان شبکه دامپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر 16 اداره به صورت نمایندگی در شهرستان داورزن ارایه خدمات می کنند ،افزود : پس از شهرستان شدن داورزن تاکنون شش اداره جهاد کشاورزی ، آبفای روستایی ، آبفای شهری ، بهزیستی ، شبکه بهداشت و درمان و شبکه دامپزشکی مستقر شده اند.

وی با اشاره به استقرار شبکه بهداشت و درمان داورزن در دهه مبارک فجر نیز گفت : رضا خسروجردی نیز به عنوان نخستین رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

جانشین فرمانداری داورزن با اشاره به پیگیری های انجام شده برای استقرار دیگر ادارات در این شهرستان، گفت : دو اداره بنیاد شهید و امورایثارگران و منابع طبیعی و آبخیزداری نیز در آینده نزدیک مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان داورزن به عنوان شهرستان ورودی استان خراسان رضوی و پذیرای مسافران و زائران بارگاه ثامن الحجج (ع) است ، از مسوولان خواست زمینه استقرار سریعتر ادارات این شهرستان را فراهم کنند.

مرکز شهرستان تازه تاسیس داورزن در 85 کیلومتری غرب سبزوار و در حاشیه محور اصلی تهران - مشهد قرار دارد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.