اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1392 / کد مطلب: 7934 / نظرات: 0


سالن ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی امدادی هلال احمر سبزوار بهره برداری شد



در نهمین روز از دهه مبارک فجر، سالن ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی امدادی جمعیت هلال احمر سبزوار در مراسمی افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حاشیه افتتاح فاز اول این مجتمع ،گفت : ساخت فضاهای آموزشی و ورزشی به عنوان عامل مهمی در ارتقا توان امدادگران محسوب می شود.

دکتر سید مجتبی احمدی افزود : یکی از رویکردهای مهم ما توانمندسازی و تربیت امدادگران به نحو مطلوب است تا اینکه این امدادگران بتوانند در سریع ترین و کوتاه ترین زمان به مردم امداد رسانی کنند.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار نیز در این آیین با قدردانی از تلاشگران هلال احمر گفت : نیروهای هلال احمر از جمله نیروهایی هستند که در همه شرایط آب و هوایی ، اقلیمی و غیره به صورت شبانه روزی در خدمت زائران و مسافران هستند.

قاسم شعبانی با اشاره به عبور سالانه 18 میلیون زائر و گردشگر از شهرستان سبزوار، افزود : لازم است هر چه بیشتر توانمندی نیروها و امکانات هلال احمر ارتقا یابد تا بتوانیم بهترین خدمات رسانی را داشته باشیم .

وی با قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر برای افتتاح سریعتر سالن ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی امدادی جمعیت هلال احمر سبزوار اظهار داشت : به طور یقین ساخت چنین مجموعه هایی که محل مشارکت و حضور جوانان و امدادگران است تاثیر بسیار زیادی در ارتقا توانمندی و پویایی آنان دارد.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای این مجتمع سه میلیارد و 670 میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی و سه میلیارد ریال نیز از مساعدت جمعیت هلال احمر استان و مرکز هزینه شده است

رمضانعلی مومنی افزود : این مجتمع که فاز اول آن سالن ورزشی است شامل 1800 متر مربع سوله ، 370 متر ساختمان اداری شامل اتاق مدیریت ، اتاق کنترل ،نمازخانه ، رختکن و 70 متر هم ساختمان سرایداری است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.