اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1392 / کد مطلب: 7926 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار:


حفظ وحدت با محوریت ولایت فقیه موحب حفظ دستاوردهای انقلاب می شود


حفظ وحدت با محوریت ولایت فقیه موحب حفظ دستاوردهای انقلاب می شود فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : حفظ وحدت با محوریت ولایت فقیه موحب حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی می شود .
 سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تبعیت محض از ولایت فقیه ، اتحاد به جای تخریب و حمایت از یکدیگر در جهت ارزش های انقلاب اسلامی برای نیل به توسعه و آبادانی ایران اسلامی در راستای پاسداشت و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را مرهون خون مطهر شهدا و رهبری امام راحل (ره) دانست و افزود: انقلاب با وحدت کلمه و اتحاد همبستگی شکل گرفت و پیروز شد.

وی با اظهار اینکه بایستی قدر این انقلاب را بدانیم و از دستاوردهای آن پاسداری کنیم ، گفت : خون پاک بسیاری از عزیزترین فرزندان این مرز و بوم تقدیم انقلاب شد تا ما به آزادی ، عزت و استقلال دست یابیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با تاکید بر اینکه باید با بصیرت با جریانات برخورد کنیم، اظهارداشت: بایستی هوشیار باشیم ،انقلاب اسلامی انقلابی جهانی است مبادا ناخواسته با برخی حرف هاو حرکتها در مطبوعات و فضای مجازی موجبات سوء استفاده دشمن را فراهم کنیم .

سرهنگ پاسدار نمدچیان با اظهار اینکه دستاوردها و برکات انقلاب بایستی برای نسل جوان بازگو شود، گفت : همه ما وظیفه انتقال ارزش های انقلاب اسلامی را برعهده داریم .

وی با مقایسه دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت : ترویج ارزش های اسلامی ، استکبار ستیزی ، استقلال ، آزادی ، نفی مظاهر فرهنگی غرب، مقابله با تهاجم فرهنگی و مبارزه با فساد از جمله این دستاوردها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه انقلاب در بعد داخلی اعتماد به نفس در مردم ایجاد کرد، اظهار داشت : مردم با اتکا به این توانایی روی پای خودشان ایستادند و با وجود فشارهای متعدد در اوایل انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف به موقعیت های ممتاز و ویژه رسیدند.

سرهنگ پاسدارنمدچیان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد موفقیت ها و دستاوردهای مهمی در زمینه های فرهنگی ، سیاسی ، انرژی هسته ای ، علمی ، ورزشی و ... بودیم.

وی بیان کرد:جوانان این مرز و بوم توانسته اند با اتکا به قدرت ایمان، اعتماد به نفس و خودباوری به پیشرفت های بسیاری دست یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با تاکید بر هوشیاری و بصیرت در مقابل توطئه ها و دسیسه های غرب، گفت : بایستی همه دستگاه ها ، نهادها و سازمان ها برای مقابله با جنگ نرم دست به دست هم دهند.

وی با بیان اینکه هر چند هر سازمان و یا دستگاه اجرایی برای این هدف برنامه هایی دارد اما بایستی برنامه ها به صورت متمرکز و هدفمند پیگیری شود ، افزود : به طور مثال در اوقات فراغت جوانان اگر فعالیت ها به صورت هدفمند برنامه ریزی شود نتیجه بهتری دارد تا اینکه هر دستگاهی برنامه ای مجزا اجرا کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.