اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1392 / کد مطلب: 7923 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : پیروی محض از ولایت فقیه و حفظ وحدت موجب تداوم انقلاب اسلامی است



فرماندار خوشاب گفت : در سایه پیروی محض از ولایت فقیه و حفظ وحدت نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

به گزارش "سبزوار پیام" حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه در آستان فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : انقلاب اسلامی با ولایتمداری و اتحاد و وحدت ملت بزرگوار ایران ریشه های یک حکومت استبدادی دو هزار و 500 ساله را خشکاند.

وی ادامه داد : در سایه اتحاد و وحدت و به برکت خون مطهر شهدا اکنون ایران اسلامی به عنوان الگوی کشورهای آزادیخواه جهان مطرح است .

وی با اشاره به اقتدار و عزت ایران اسلامی در همه زمینه ها گفت : همه اینها مرهون جایگاه رفیع ولایت و ایثارگری ها و از خودگذشتگی های جوانان این مرز و بوم است .

فرماندار خوشاب با مقایسه انقلاب ایران و سایر کشورهای منطقه گفت : پیروی از اسلام ، قرآن و مکتب اهل بیت و ولایت فقیه انقلاب اسلامی ایران را به جایگاه والای خود رسانده است.

ابراهیمی کردیانی اظهار داشت : امروز به برکت وجود جوانان متعهد و مخلص یکی از امن ترین کشورها منطقه، علیرغم همه طراحی ها و برنامه ریزی های استکبار جهانی ،کشور ایران اسلامی است .

وی با بیان اینکه در طول 35 سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد لحظه ای نبوده که شاهد نقشه ای جدید از سوی دشمنان نباشیم، افزود : با عنایت خدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت جامعه اسلامی توانستیم از همه دوره ها سربلند بیرون آییم .

وی ادامه داد : فتنه 88 می توانست بسیاری از ساختارهای نظام را از بین ببرد اما آنچه که موجب پیروزی شد نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری است ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.