اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1392 / کد مطلب: 7915 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


پاسداری از ارزشهای انقلاب با اتحاد و پیروی از ولایت حاصل می شود


پاسداری از ارزشهای انقلاب با اتحاد و پیروی از ولایت حاصل می شود
امام جمعه سبزوار گفت : تبیین و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی با اتحاد و پیروی از ولایت فقیه حاصل می شود.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار، افزود : همه ما موظف هستیم از نظام انقلاب اسلامی که در راس آن ولایت فقیه است دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه ما روی منافع کشور و ملت مان با هیچکس در دنیا معامله نخواهیم کرد ،افزود : ملت ایران ملتی نیست که به دشمنان و استکبار باج دهد و در کشورمان دست هر کسی را که به منافع علمی ، طبیعی ، انسانی و فناوری دراز شود به خواست خدا و با کمک ملت و رهبری قطع خواهیم کرد.

وی تبیین و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ای همگانی و یک ضرورت عنوان کرد و افزود : بیان خاطرات و دستاوردهای انقلاب برای کسانی که سنشان اقتضا نمی کند یک ضرورت است .

وی اظهار داشت : همگان باید تلاش کنیم تا نوجوانان و جوانان را با واقعیت های موجود آشنا کرده و فداکاری ها و جان فشانی های ملت ایران در جریان پیروزی انقلاب را برایشان بیان کنیم.

امام جمعه سبزوار همچنین نقش آگاهی ، وحدت و بصیرت مردم در پیروزی انقلاب را یادآور شد و گفت : مردم با اتکا به این ویژگی ها روی پای خودشان ایستادند و با وجود فشارهای متعدد در اوایل انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف به موقعیت های ممتاز و ویژه ای رسیدند.

حجت الاسلام ابراهیمی به روز نیروی هوایی اشاره کرد و گفت : بسیاری از همافران به نیروهای مردمی پیوستند و همبستگی خود را با ملت ایران اعلام کرده و مانند مردم دیگر در راهپیمایی شرکت کردند.

وی به وقایع روز 22 بهمن نیز پرداخت و گفت : در این روز با اتحاد و همبستگی مردم کلانتری ها ، پادگان ها ، زندان ، مجلس و عصر 22 بهمن هم رادیو و تلویزیون را تصرف کردند که بعد از تصرف صدای گوینده رادیو در فضای انقلاب ایران طنین انداز شد.

امام جمعه سبزوار ادامه داد : این انقلاب امانتی است که راحت به دست ما نرسیده و برای آن شهدای زیادی تقدیم شد و باید ارزش های آن را پاس داشته و به نسل های بعد منتقل کنیم ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.