اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7903 / نظرات: 0

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی:


تولیدات صدا و سیما باید ظرفیت های شهرستان ها را نشان دهد


تولیدات صدا و سیما باید ظرفیت های شهرستان ها را نشان دهد  مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: تولیدات این سازمان باید به سوی نشان دادن ظرفیت های فرهنگی و هنری در شهرستان های این استان سوق داده شود.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی نهاوندی روز پنجشنبه در حاشیه آیین رونمایی از مجموعه پویانمایی در سبزوار افزود: ظرفیت های بسیار هنری در شهرستان ها در افزایش کیفیت و اعتلای تولیدات صدا و سیما بسیار اثربخش است.

وی اظهار داشت: صدا و سیما از نهادهای تاثیرگذار است که نقش بسیار مهم در توسعه فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی با اشاره به ساخت مجموعه پویانمایی به عنوان ˈراشن و ماهشنˈ در سبزوار گفت: مهمترین، پیچیده ترین و پر هزینه ترین تولیدات صدا و سیما انیمیشن با طبقه الف است که هنرمندان سبزوار توانستند به این قابلیت دست یابند.

وی با بیان اینکه سبزوار در حوزه تئاتر، هنرهای تجسمی، حوزه موسیقی و مستند سازی دارای اساتید برجسته و هنرمندان مشهور کشوری است، اظهار داشت: با فراهم شدن بستر و زمینه ظهور و بروز هنرهایی چون انیمیشن می توان به اعتلای آن امیدوار بود.

وی از همکاری چند گروه انیمیشن ساز در شهرستانهای دیگر استان و پخش برنامه ˈکوچه باغ های خراسانˈ از رادیو خبر داد و افزود: باید همکاری و پشتیبانی بیشتری از سوی مسوولان شهرستان ها در قبال آثار هنرمندان انجام شود.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به در دستور کار قرار دادن تولید هشت ساعت انیمیشین در سال 90 ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که در استان داشته ایم امسال 13 ساعت را برای تولید انیمیشن اختصاص داده ایم.

حجت الاسلام نهاوندی گفت: شهرستان سبزوار با وجود مشاهیر، دانشمندان، فلاسفه و ادبا و پیشینه فرهنگی بسیار، حکایت از رشد، تعالی و پیشرفت در همه زمینه ها دارد./5





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.