اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7899 / نظرات: 0


نشست تخصصی بررسی عملکرد فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی شهرستان سبزوار


کارشناس سینمایی وسمعی وبصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از نشست تخصصی بررسی عملکرد فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی شهرستان خبر داد .
محسن توکل با اعلام این خبر افزود : نشست تخصصی بررسی عملکرد فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس پلیس اطلاعات وامنیت ، رئیس اتحادیه صنف خدمات هنری و کارشناس اشتغال در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار برگزار گردید .
وی با توجه به تجمع مکانی محل استقرار فروشگاهها در سطح شهرستان افزود : با تحقیق وپیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه صنفی خدمات هنری و همکاری اداره اماکن محلهای فاقد فروشگاه شهرستان شناسایی و فروشگاههای متمرکز در محلهای واحد به این مسیرها هدایت خواهند شد .
وی همچنین از بازرسی محسوس از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی شهرستان خبر داد و گفت : بازرسی محسوس از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سطح شهرستان با حضور نمایندگان اداره ارشاد و اماکن و نیز نماینده اتحادیه خدمات هنری در زمانهای مشخص انجام خواهد گرفت .
توکل تعهد اتحادیه خدمات هنری در خصوص پرداخت وام در قبال اعضای فعال فروشگاهها در سال 93 ، شناسایی واحدهای غیر فعال و ابطال مجوز آن واحدها و ممنوع بودن خرید و فروش پروانه اداره فرهنگ و ارشاد یا مجوز کسب اتحادیه برای مدیران مسئول فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی را از موضوعات ارائه شده در این نشست عنوان نمود .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.