اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1392 / کد مطلب: 7877 / نظرات: 0


بیش از چهارهزار و 741 شغل برای مددجویان امداد سبزوار ایجاد شد



مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: در پنج سال گذشته بیش از چهارهزار و 741 شغل توسط این نهاد برای متقاضیان ایجاد شده است.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسین کرابی روز سه شنبه در همایش کارانگیزی زنان سرپرست خانواده امداد سبزوار، افزود: این نهاد رتبه اول ایجاد اشتغال برای خانواده ها و مددجویان در سطح استان خراسان رضوی را کسب کرده است .

وی اظهار داشت : کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در رتبه چهارم کشوری به لحاظ جذب نیروی انسانی در ایجاد اشتغال قرار دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با اشاره به رویکرد امداد در توانمندی خانواده های تحت پوشش، گفت : راهبرد کمیته امداد ایجاد اشتغال و ترغیب خانواده به ایجاد خودکفایی مالی در خانواده های تحت پوشش است.

کرابی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 350 خانواده نیز توسط این نهاد بیمه تامین اجتماعی شده اند ،افزود : در مجموع سه ماهه ، سه میلیون و 80 هزار ریال برای بیمه و مبلغ پرداختی مددجو هزینه می شود.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار نیز در این همایش با تاکید بر ضرورت توانمندی خانواده ها گفت: موضوع توانمند سازی در هر حوزه ای بایستی مورد توجه قرار گیرد .

قاسم شعبانی با بیان اینکه در حال حاضر توانمند سازی تبدیل به یک دغدغه مهم شده است ، افزود : امروز دولت ها همه تلاش خود را صرف ایجاد اشتغال و تربیت نیروهای متخصص می کنند تا بتوانند نیاز های کشور را نیز برطرف کنند.

وی کمیته امداد امام خمینی (ره ) را از نهادهای پرتلاش در راه کارآفرینی عنوان کرد و گفت: این نهاد مولود تدبیر حضرت امام راحل (ره) است و امروز شاهد برکات این مجموعه مقدس در سطح کشور هستیم .

فرماندار سبزوار اظهار داشت : فرزندان ما آینده سازان این کشور هستند و باید تلاش شود تا این عزیزان در سطح بالایی از توانمند سازی بتوانند کشور را از هر نوع وابستگی بی نیاز سازند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.