اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1392 / کد مطلب: 7865 / نظرات: 0


مردم عجله نکنند، دریافت سبد کالا تا عید نوروز تمدید شد


مردم عجله نکنند دریافت سبد کالا تا عید نوروز تمدید شد  معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اجرای طرح توزیع سبد کالای رایگان دولت تا پایان سال جاری تمدید شده و با توجه به وفور کالا در شبکه توزیع، هم استانی ها با آرامش و به تدریج به مراکز توزیع مراجعه کنند.
 
ˈعلی غفوری مقدمˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراکز مرحله نخست توزیع سبد کالا در این استان، فروشگاه های امکان، اسکاد، اتکا، رفاه و اتحادیه فرهنگیان می باشند.

وی افزود: برای توزیع سبد کالای مزبور شبکه های تخصصی و یک شبکه نیز برای همه اقشار مردم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کارمندان دولت می توانند به فروشگاه های اسکاد، کارگران به فروشگاه های امکان، معلمان به فروشگاه فرهنگیان، نیروهای مسلح به فروشگاه های اتکا، افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز به فروشگاه های رفاه مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن فروشگاه شهروند و فروشگاه سپه نیز به عنوان شبکه عمومی تعریف شده است.

غفوری مقدم گفت: مردم برای دریافت سبد کالای مرحله اول باید با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می شود، به این مراکز مراجعه کنند.

وی بیان کرد: سبد کالای مرحله اول شامل 10 کیلو گرم برنج، چهار کیلو گرم گوشت مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و یک شانه تخم مرغ 24 عددی است که به صورت رایگان ارائه می شود.

او افزود: مردم می توانند با ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره های 5000499 و یا 700799 و یا گرفتن شماره *799# از طریق تلفن همراه و سپس وارد کردن کد ملی و یا مراجعه به درگاه اینترنتیwww.yaranehkala.ir از تخصیص سبد کالای مرحله اول مطمئن شوند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره شمار مشمولان دریافت سبد کالای رایگان در این استان گفت: آمار نهایی در این زمینه نداریم اما کالا به اندازه کافی برای مشمولان تا پایان طرح وجود دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.