اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1392 / کد مطلب: 7864 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار وِیژه سبزوار:


استکبار جهانی در مقابل عظمت مردم ایران سر تعظیم فرود آورد


استکبار جهانی در مقابل عظمت مردم ایران سر تعظیم فرود آورد  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: استکبار جهانی در مقابل عظمت مردم ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورد.
 
به گزارش ایرنا، مهندس قاسم شعبانی روز دو شنبه در جمع مسوولان اجرایی این شهرستان ،بخشی از دستاوردهای انقلاب و نظام را بر شمرد و اظهار کرد: به برکت انقلاب و نظام پیشرفتهای زیادی در ابعاد مختلف در کشورمان حاصل شده است .

وی همچنین با اشاره به تحولات خارجی و دیپلماسی کشور در حوزه انرژی هسته ای، گفت : اینکه کشورهای 1+5 قانع شدند که ایران هسته ای را به رسمیت بشناسند یک دستاورد بزرگ است .

فرماندار وِیژه سبزوار افزود: به برکت انقلاب و نظام امروز کشور جمهوری اسلامی یکی از با ثبات ترین و امن ترین کشورهای منطقه و جهان است .

نماینده عالی دولت در سبزوار اظهار داشت : به برکت انقلاب امروز کشورمان دارای عظمت ،قدرت ، اقتدار و استقلال می باشد.

شعبانی گفت : ما هر چه داریم از برکات و نعمات انقلاب ، امام و شهدای عزیزمان داریم و بایستی قدردان این نعمات باشیم.

وی یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه شهدای انقلاب را گرامی داشت و گفت :شهدای عزیز در مقابل طاغوت ایستادند و برای انقلاب جان خود را فدا کردند.

فرماندار سبزوار اظهارداشت: در شرایطی که در کشورهای خاورمیانه مشکلات قومیتی و گروههای تکفیری وجود دارد ، ایران اسلامی به عنوان امن ترین کشور منطقه می باشد که این امر به برکت خون شهدا میسر شده است .

وی گفت :هرچند امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی ،سپاه و بسیج ایجاد می شود ولی این مردم خود هستند که مهمترین عامل امنیت در کشور هستند.

شعبانی در ادامه از سبزوار به عنوان کلانشهر بعد از مشهد مقدس یاد کرد و گفت: در ابعاد فرهنگی ،عمرانی ،صنعتی و دانشگاهی و زیر ساخت ها ، پیشرفتهای چشمگیری داشته ایم .

فرماندار ویژه سبزوار در ادامه با ارایه گزارشی برخی از پروژه های در حال احداث این شهرستان را یادآور شد و افزود: بزرگراه سبزوار- بردسکن ، سبزوار- اسفراین ، راه آهن سبزوار، مجموعه ورزشی ،بزرگراه حرم تا حرم و دهها طرح در حال اقدام با کاهش تحریم ها روند احداث آن تسریع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون 100 روستای این شهرستان گازرسانی شده افزود: در آینده ای نزدیک شهرهای ششتمد و روداب نیز گاز رسانی خواهد شد.

شعبانی گفت: ارتقای جوین ،جغتای ،داورزن و خوشاب به شهرستان ، اجرای خط 48 اینچ گاز، ایجاد فرودگاه بین المللی ، طرحهای زود بازده ، نیروگاه برق ، راههای روستایی و احداث کارخانه های سیمان بخشی از برکات انقلاب و نظام در سال های اخیر است.

معاون استاندار خراسان رضوی در سبزوار پیشرفتهای بخش درمانی و پزشکی این شهرستان را هم یادآور شد و گفت : احداث درمان بستر های شهر های داورزن ، ششتمد و روداب و بیمارستاهای مجهز در سبزوار و تجهیز آنها به مراکز درمانی پیشرفته در سایه همدلی و همراهی مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه انجام شده است .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.