اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1392 / کد مطلب: 7857 / نظرات: 0


انتقاد سبحانی‌فر از نحوه توزیع سبد کالا


سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در واکنش به حذف برخی کارگران از دریافت سبد کالا گفت: فراکسیون کارگری مجلس اعتراض خود را به صورت مکتوب به نهاد ریاست جمهوری ابلاغ کرده‌ است.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت درباره واگذاری سبدهای کالایی در بهمن و اسفند امسال به برخی گروه های اجتماعی از جمله کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد: طی واگذاری این سبدهای کالایی با تعجب کامل شاهد حذف تعداد زیادی از کارگران بودیم که به‌دلیل این حذف ناگهانی، فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را به صورت مکتوب به نهاد ریاست جمهوری ابلاغ کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیروز هم علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعتراض فراکسیون مذکور را نسبت به اتفاق اخیر در قالب تذکر شفاهی اعلام کرد.

وی افزود: سبد کالا تنها به کارگران شناسنامه‌دار تعلق پیدا می‌کند در صورتی که بسیاری از کارگران ما در شهرستان‌ها و روستاها به صورت آزاد مشغول فعالیت‌اند و شناسنامه خاصی هم ندارند و اغلب از وضعیت مالی به مراتب بدتری نسبت به کارگران شناسنامه‌دار برخوردارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم به خانه ملت گفت: منبع پرداخت سبد کالا درآمد ملی است و باید به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تعلق پیدا کند، کارگران بدون شناسنامه هم در دسته همین قشر قرار می‌گیرند و تحت پوشش هیچ سازمانی مانند کمیته امداد و یا بهزیستی نیستند.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی یاداور شد: این اقدام دولت نوعی اختلاف بین یک طبقه جامعه ایجاد کرده که همین موضوع موجبات نارضایتی طبقه کارگری جامعه را فراهم می‌کند





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.