اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1392 / کد مطلب: 7852 / نظرات: 0


امام جمعه موقت ششتمد: صدور انقلاب اسلامی خواسته امام راحل (ره) بود


امام جمعه موقت ششتمد: صدور انقلاب اسلامی خواسته امام راحل ره بود  امام جمعه موقت ششتمد گفت : صدور انقلاب اسلامی خواسته حضرت امام خمینی (ره) بود.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا،حجت الاسلام سیدباقر اسلامیخواه در اولین روز از دهه مبارکه فجر در جمع دانش آموزان ششتمد گفت: اگر این روزها به رسانه ها توجه کنید و اخبار انقلاب اسلامی را پیگیری کنید بیشتر به عظمت این انقلاب پی می برید.

وی افزود: در مقاطع مختلف تا پیروزی انقلاب اسلامی ، بسیاری از یاران امام راحل به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در سال 42 همراه با امام برخی از بزرگان دستگیر شدند و بزرگانی همچون آیت الله سعیدی و آیت الله غفاری به شهادت رسیدند اما این خواست خداوند بود که امام بماند و این انقلاب عظیم را به ثمر برساند.

امام جمعه موقت ششتمد بیان کرد: امام خمینی (ره) همیشه در جهت صدور انقلاب تأکید داشتند و امروز به خوبی این خواسته امام محقق شده است.

حجت الاسلام اسلامیخواه گفت : بعد از اهل بیت (ع)، وجود امام نعمت بزرگی برای ما محسوب می شود و بدون تردید پایه های این نظام را اهل بیت(ع) محکم کردند.

وی افزود: امروز پیروی از ولایت تحقق خواسته امام است و اگر ما در این راستا گام برداریم در راه آرمانهای امام گام برداشته ایم.

امام جمعه موقت ششتمد گفت: ایران اسلامی توفقیات فراوانی به دست آورده و مادامی که در پشت سر رهبری حرکت کنیم این روال ادامه خواهد داشت./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.